Paweł Socha 6 Napisano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2021 w Terminal ING V240m Witam, W SUZ wybieram ING Bank – terminal Engage, Evo podaję jego IP, port 5555 ( nie wiem czy poprawny , SUZ taki podaje ) Brak połączenia. Na infolinii ING twierdzą, że z tym terminalem nie ma opcji połącznia. Proszę o pomoc. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2021 w Terminal ING V240m Musi się Pan zaprzeć i "zmusić" serwis ING do skonfigurowania terminala pod Subiekta. Będzie Pan musiał podać adres IP komputera, z którego będzie wykonywane połączenie z terminalem. Link to postu
Paweł Socha 6 Napisano 8 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2021 w Terminal ING V240m Czyli tego z SUZ-em ? bo terminal jest po wifi Link to postu
Mariusz N. 34 Napisano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2021 w Terminal ING V240m Komputer, który łączy się z terminalem – tak, jest to komputer z SUZ, z niego wychodzi połączenie do terminala. Link to postu
Polecane posty