Beata Kalata 2 Napisano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2021 w rozrachunki biuro nexo klienci biura - informator -rozrachunki, do tej pory widziałam tylko rozrachunki z danym klientem , obecnie to aktualizacji do wersji 38 widzę wszystkie zapisy na rachunku bankowym i kasie , jak mogę naprawić ten błąd? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2021 w rozrachunki Proszę podesłać zrzut ekranu z błędnego wg Pani widoku, a dodatkowo zweryfikować ustawienie filtrów. Link to postu
Beata Kalata 2 Napisano 14 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2021 w rozrachunki Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2021 w rozrachunki Dziękujemy za zgłoszenie, zweryfikujemy funkcjonalność. Na ten moment zalecam skorzystać z informatora w oknie klienta. Link to postu
Beata Kalata 2 Napisano 14 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2021 w rozrachunki W dniu 14.12.2021 o 13:51, Przemysław Werner napisał: Dziękujemy za zgłoszenie, zweryfikujemy funkcjonalność. Na ten moment zalecam skorzystać z informatora w oknie klienta. może Pan przybliżyć jak korzystać z informatora w oknie klienta? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 14 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2021 w rozrachunki Proszę otworzyć okno klienta, a następnie w panelu zakładek wybrać z listy Informator. Link to postu
Polecane posty