Popularny post. Radosław Szachnowski 114 Napisano 14 Grudnia 2021 Popularny post. Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2021 w Akcje automatyczne - automaty Dzien dobry, zglaszam sugestie aby akcje automatyczne wykonywaly sie rowniez ze wzgledu na czas pozostawania danego statusu/falgi lub innego parametru na dokumencie. Np. jesli oferta jest w okreslonym statusie lub z okreslona flaga oraz pozostaje w tym statusie/fladze przez okreslona ilosc czasu, to akcja automatyczna moze generowac maila (np. do pracownika o podjecie interwencji lub do klienta albo innego operatora). Przyklad: flaga na ofercie: oczekiwanie na akceptacje oferty przez klienta. Po 5 dniach generuje sie mail do klienta z przypomnieniem o oferciei ewentualnej akceptacji, generuje sie info do opiekuna oferty aby skontaktowal sie z klientem lub zmienil flage jesli tego nie zrobil. Obecnie nie widze takiej mozliwosci. a jesli jest prosze po pomoc. 3 Link to postu
Popularny post. Igor Bernakiewicz 318 Napisano 16 Grudnia 2021 Popularny post. Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2021 w Akcje automatyczne - automaty Dziękuję za tą sugestię. Bardzo ciekawy temat i będziemy się zastanawiać jak i kiedy go zrealizować. 3 Link to postu
Janusz Siudek 269 Napisano 10 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2022 w Akcje automatyczne - automaty To ja się pod tym podpiszę jako lobbing i podniesienie priorytetu dla tego pomysłu, bo to dobry kierunek. Od strony technicznej to podszedłbym do tego chyba w ten sposób, żeby oznaczać warunkiem, czy ten Klient/oferta (do zastanowienia) ma wywierać presję na Kliencie, wysyłając mu powiadomienia czy nie, a do tego wykorzystać status oferty i datę zmiany statusu, czyli finalnie trzy parametry: 1. "wywieraj presję na kliencie" - typ logiczny 2. określony status oferty (czeka na akceptację klienta) 3. data zapisu oferty ze statusem jak w pkt. 2 Z tą "presją" to trochę tak zero-jedynkowo, ale ja tu widzę analogię do przypomnień o płatnościach, tam też niektórych klientów chcemy upomnieć, a niektórych lepiej nie dotykać, lub zrobić to w innej formie... 2 Link to postu
Patryk Kłoda 208 Napisano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2022 w Akcje automatyczne - automaty W dniu 10.01.2022 o 19:22, Janusz Siudek napisał: 2. określony status oferty (czeka na akceptację klienta) Podbijmy dalej Oferta o określonym statusie - np. czeka na akceptację - i teraz automatyzacja - Wyślij e-mail do Klienta -> szablon emaila -> Kliencie czy masz może pytania do oferty? - Wyślij e-mail do Pracownika odpowiedzialnego za dane OE -> szablon e-mail -> Pracowniku skontaktuj się z Klientem follow-up Jeśli natomiast OE zmieni swój status nim minie zadeklarowany czas - akcja automatyczna niewykonana - usunie się - bo nie ma potrzeby już przypominać 2 Link to postu
Polecane posty