Krzysztof Bojakowski 12 Napisano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2022 w błąd przy wydruku - brak pamięci Witam. Dzisiaj po raz pierwszy pojawił się komunikat braku pamięci podczas próby wydrukowania dokumentu. System windows 7 64bit, I5-3470 (3.2GHz) 8GB ram- użycie 50%, Subiekt nexo pro 37.1.0 Link to postu
Bauhus Bauhus 0 Napisano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2022 w błąd przy wydruku - brak pamięci Dzień dobry, Z tego co udało mi się uzyskać od supportu, planują poprawkę w wersji 40 Link to postu
Krzysztof Bojakowski 12 Napisano 12 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2022 w błąd przy wydruku - brak pamięci Nie wiem czy to ma związek, ale od czasu aktualizacji cześciej zawiesza się subiekt i się wyłącza. Na windows 7 jak i na windows serwer 2012r2, 24GB RAM. W takim razie czekamy na poprawki Link to postu
Przemysław Werner 398 Napisano 12 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2022 w błąd przy wydruku - brak pamięci Proszę podesłać dane do analizy, aby pomóc w ustaleniu przyczyny problemu. Informacje proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-472863. InsERT nexo – Jak wygenerować dane diagnostyczne? Link to postu
Polecane posty