Jarosław KOZIK 2 Napisano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2022 w Problem z logowaniem pracownika do sprinta Dzień dobry, od jakiegoś czasu jeden z klientów boryka się z problemami przy logowaniu pracownika w sprincie ( wersja 2.04 SP8 na sql 2019 CU14 ) środowisko WIN10 Przy próbie zalogowania pracownika pojawia się następujący komunikat ( zdjęcie w załączniku ) - czy ktoś może się już z tym spotkał ? Podłączyłem backup bazy na własny komputer i problem nie występował ! Pozdrawiam JK Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 22 Stycznia 2022 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2022 w Problem z logowaniem pracownika do sprinta Z tego co pamiętam to uszkodził się plik startowy xml. Link to postu
Jarosław KOZIK 2 Napisano 22 Stycznia 2022 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2022 w Problem z logowaniem pracownika do sprinta Bardzo dziękuję za sugestię, oczywiście sprawdzę startowe xml. W sprincie jest 6 aktywnych pracowników z czego czterech nie może się zalogować a dwóch pracuje normalnie, problem polega na tym że infekcja się rozszerza i za chwilę zabraknie tych działających Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 1 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2022 w Problem z logowaniem pracownika do sprinta Dzień dobry, proszę spróbować usunąć/przenieść plik 'restore' z lokalizacji: C:\ProgramData\InsERT\Subiekt Sprint\ i dać znać czy to rozwiązało problem. Link to postu
Jarosław KOZIK 2 Napisano 3 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2022 w Problem z logowaniem pracownika do sprinta Bardzo dziękuję za pomoc zmieniłem nazwę katalogu restore i utworzyłem pusty, problem z tego co widzę został rozwiązany, zablokowani użytkownicy działają poprawnie - bardzo dziękuję za pomoc Pozdrawiam JK 1 Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 9 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2022 w Problem z logowaniem pracownika do sprinta W dniu 3.02.2022 o 17:43, Jarosław KOZIK napisał: Bardzo dziękuję za pomoc zmieniłem nazwę katalogu restore i utworzyłem pusty, problem z tego co widzę został rozwiązany, zablokowani użytkownicy działają poprawnie - bardzo dziękuję za pomoc Pozdrawiam JK Dziękuję bardzo za informację zwrotną! Link to postu
Polecane posty