Justyna Wojtkowiak 1 Napisano 3 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2022 w błąd po aktualizacji "nie można zakończyć aktualizacji, ponieważ do podmiotu są zalogowani użytkownicy..." Witam, proszę o pomoc, po aktualizacji nie mogę zalogować się do podmiotu. Pojawia się komunikat "nie można zakończyć aktualizacji, ponieważ do podmiotu są zalogowani użytkownicy..." Nic nie daje zatrzymanie programu przez Menadżer zadań. W jaki sposób uzyskać dostęp do programu Link to postu
Justyna Wojtkowiak 1 Napisano 3 Lutego 2022 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2022 w błąd po aktualizacji "nie można zakończyć aktualizacji, ponieważ do podmiotu są zalogowani użytkownicy..." Przywróciłam poprzednią wersję programu sprzed aktualizacji Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 4 Lutego 2022 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2022 w błąd po aktualizacji "nie można zakończyć aktualizacji, ponieważ do podmiotu są zalogowani użytkownicy..." (edytowane) Dzień dobry, zgodnie z regulaminem forum zalecam korzystanie z wyszukiwarki i kontynuowanie korespondencji w istniejących wątkach, jeżeli to możliwe. Poniżej podsyłam założony przez Panią temat z analogicznym problemem. Jeżeli problem by się powtórzył i mają Państwo kontakt z informatykiem, to można spróbować wykorzystać poniższe zapytanie: delete from mox.application_session Edytowane 4 Lutego 2022 przez Przemysław Werner 1 Link to postu
Polecane posty