gremex 0 Napisano 12 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2012 w Nie ważna licencja - pomocy program nie działa Witam Od dzisiaj rana mam problem z sello. Program wyświetla mi informację, że mam nieważne licencje ponieważ nie można się połączyć z serwerem. Czy ktoś ma podobny problem i jak temu zaradzić czy pozostaje czekać. Cytuj Link to postu
Patryk Tworek 39 Napisano 12 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2012 w Nie ważna licencja - pomocy program nie działa Sprawdź czy sello ma dostęp do netu tzn. czy nie blokuje go żaden Firewall lub inny mechanizm. Jeżeli nie ma to sprawa jest prosta, jeżeli ma to poszukaj na forum był podobny problem: Tematy pomocne: http://forum.sello.pl/index.php?topic=5216.0 http://forum.sello.pl/index.php?topic=5431.0 http://forum.sello.pl/index.php?topic=4805.0 http://forum.sello.pl/index.php?topic=4127.0 Cytuj Link to postu
gremex 0 Napisano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Lipca 2012 w Nie ważna licencja - pomocy program nie działa Przeczytałem wszystkie posty i żadna z podanych tam metod nic nie dała. Proszę o wypowiedzenie się admina w tej sprawie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 13 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2012 w Nie ważna licencja - pomocy program nie działa Czy w konfiguracji sieci/firewalla były wprowadzane ostatnio jakieś zmiany (w ciągu 5 dni)? Czy Sello było używane np wczoraj? Można spróbować w oknie zarządzania kontami i licencjami wejść parę razy w dane konta i zapisać, wtedy Sello sprawdza ponownie licencję na serwerze. Zdarza się czasami, że albo serwer nie zdąży odpowiedzieć w ciągu założonego przez Sello czasu, albo wystąpią problemy z łącznością. Cytuj Link to postu
dude 0 Napisano 13 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2012 w Nie ważna licencja - pomocy program nie działa Od rana sello działało prawidłowo. Teraz od 30min mam ten sam problem. Przy uruchamianiu programu pojawia się komunikat "Błąd przy odczytywaniu informacji o licencji". Sieć działa prawidłowo, problem występuje na wszystkich komputerach, nie dokonywaliśmy żadnych zmian. Do okna licencji nie można się dostać. Błąd jest wyświetlany w trakcie uruchamiania programu, po wlogowaniu do bazy danych. Cytuj Link to postu
gremex 0 Napisano 14 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Lipca 2012 w Nie ważna licencja - pomocy program nie działa U mnie od 4 dni to samo. Nic nie zmieniałem w firewalu. Mam podpięte 3 konta i na początku wszystkie były zablokowane, ale później dwa odblokowały się same. Problem mam z tym jednym kontem. Po wejściu w zarządzanie licencjami i ponownym zapisaniu system pobiera parametry i je odbiera ale konto jest nadal zablokowane. Cytuj Link to postu
gremex 0 Napisano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2012 w Nie ważna licencja - pomocy program nie działa Czy ktoś z adminów może się wypowiedzieć w temacie ponieważ mam dość pobierania transakcji sprzedaży poprzez maila !!! Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 16 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2012 w Nie ważna licencja - pomocy program nie działa Odpowiedź została wysłana mailowo. Proszę w sprawach licencji pisać na sello@insert.com.pl bo są one rozpatrywane indywidualnie. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.