Magdalena Błach-Łukasik 1 Napisano 1 Marca 2022 Udostępnij Napisano 1 Marca 2022 w usunięcie podmiotu z Portalu Biura Jeżeli zakończyłam współpracę z podmiotem i osoba ta zlikwiduje konto insert , czy do mojej puli moich dostępów wraca ten podmiot?? tzn, czy zamiast tego mogę podpiąć następnego klienta?? czy muszę kupić następną pulę dostępów do PB? Link to postu
Krzysztof Lasko 69 Napisano 1 Marca 2022 Udostępnij Napisano 1 Marca 2022 w usunięcie podmiotu z Portalu Biura Miałem taki problem i zwróciłem się do Insert, który "uwolnił" mi pulę klientów z którymi zakończyłem współpracę. Link to postu
Artur Myśliborski 12 Napisano 3 Marca 2022 Udostępnij Napisano 3 Marca 2022 w usunięcie podmiotu z Portalu Biura https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/1958,insert-nexo-jak-wyrejestrowac-klienta-biura-rachunkowego.html?token=IjIwMjIvMDMvMDMsIDExOjQ3OjAxLS0-d3lyZWplc3RybywgIg.Nh5rRmy718gxgpRWpyyRRXZ8cE8 Musi Pani wysłać dwa wnioski, jeden = wyrejestrowanie z programu księgowego (Rachmistrz / Rewizor), drugi = wyrejestrowanie z usług dokumenty. 1 Link to postu
Katarzyna Tubielewicz 35 Napisano 4 Marca 2022 Udostępnij Napisano 4 Marca 2022 w usunięcie podmiotu z Portalu Biura Dziękuję za odpowiedź. Jest dokładnie tak, jak Pan Artur napisał. Link to postu
Polecane posty