Skocz do zawartości

Problem z konserwacją bazy danych

Polecane posty

Dzień dobry, 
Podczas sporządzania dokumentu wystąpił błąd (zrzut z ekranu "Problem z subiektem 1"). Następnie wyskakuje błąd kolejny (zrzut z ekranu "Problem z Subiektem 2"). 
Wyczytaliśmy na Państwa stronie, że należy zrobić konserwację bazy danych. Niestety tutaj napotkaliśmy kolejny problem - po kliknięciu "wykonaj konserwację danych" wyskakuje komunikat (zrzut z ekranu "błąd podczas konserwacji"). 
Posiadamy nowy komputer, na dysku i bardzo dużo miejsca. Nie wiemy jak poradzić sobie z tym problemem. Bardzo proszę o pomoc.
 

problem z Subiektem 1.jpg

problem z Subiektem 2.jpg

błąd podczas konserwacji.jpg

Link to postu

Na pierwszy rzut oka wygląda na to że baza danych osiągnęła graniczną wielkość (10GB) obsługiwaną przez SQL Server Express Edition.

Pozostaje albo odchudzić bazę metodami serwisowymi, albo kupić SQL Server Runtime, który nie ma takiego ograniczenia.

Tak czy siak sugeruję skorzystać z pomocy serwisanta.

Link to postu

A w jaki sposób to zrobić. Kto ma to zrobić ?

PS. Pracujemy na Państwa programie od 2014 roku. Nigdy nie potrzebowaliśmy pomocy ponieważ program działał teraz napotkaliśmy problemy z funkcjonalnością programu a z Waszej strony zero pomocy. Czy sprzedaż programu i co roczny telefon od Was o ponowienie abonamentu to wszystko co oferujecie swoim Klientom?

Link to postu
26 minut temu, Renata Filak napisał:

A w jaki sposób to zrobić. Kto ma to zrobić ?

Ktoś kto się na tym zna. Dlatego zasugerowałem kontakt z serwisantem.

26 minut temu, Renata Filak napisał:

Nigdy nie potrzebowaliśmy pomocy ponieważ program działał teraz napotkaliśmy problemy z funkcjonalnością programu a z Waszej strony zero pomocy.

Naprawdę uważa Pani że producent programu jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis oprogramowania przez cały czas jego używania?

NB Jeśli mam rację to nie ma tu żadnego problemu z funkcjonalnością programu, tylko został wyczerpany limit darmowej wersji serwera SQL, a informacja o tym że w pakiecie jest SQL Express i jakie ma ograniczenia była w materiałach informacyjnych, m.in. na stronie www, od samego początku.

 

Co do kupna to zależy co rozumiemy przez "szybko". Trochę zależy od InsERTu, ale w praktyce jeśli klient zamawia SQL Runtime, a technicznie nie ma ograniczeń (typu komputer na tyle stary/słaby że nie da się zainstalować aktualnej wersji SQL Serwera) to następnego dnia spokojnie mamy to uruchomione.

 

PS. dostała Pani odpowiedź, z sugestią sposobu rozwiązania problemu w ciągu godziny od zgłoszenia problemu. To chyba nie tak źle, prawda?

 

 

Edytowane przez Andrzej Kubik
  • Lubię to 1
Link to postu
3 godziny temu, Renata Filak napisał:

A w jaki sposób to zrobić. Kto ma to zrobić ?

PS. Pracujemy na Państwa programie od 2014 roku. Nigdy nie potrzebowaliśmy pomocy ponieważ program działał teraz napotkaliśmy problemy z funkcjonalnością programu a z Waszej strony zero pomocy. Czy sprzedaż programu i co roczny telefon od Was o ponowienie abonamentu to wszystko co oferujecie swoim Klientom?

Czy kupując samochód od dealera spodziewamy się, że jak skończy nam się paliwo, to zatankuje nam na swój koszt? :D

Można samemu spróbować wykonać czynności opisane w pomocy :)

https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2999,czym-jest-i-gdzie-sie-wykonuje-konserwacje-bazy-danych-w-programach-insert-nexo.html?token=IjIwMjIvMDIvMjEsIDA2OjQyOjU1LS0-a29uc2Vyd2FjamEgYmF6eSBkYW55Y2gsICI.myo5jN6pPfnI6NBv8CEjbo_mRnw

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...