Anna Woźniak 2 Napisano 19 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2022 w Błędnie wyliczana kwota do wypłaty - pakiet mobilności Witam, W wersji 1.71 HF1 Gratyfikant GT źle oblicza kwotę "do wypłaty" po wpisaniu kwot w "inne zwolnienia". W moim przypadku wynagrodzenie brutto wynosi 6621,25 zł, zaliczka na pit4 wynosi 434zł a kwota do wypłaty 4765,27 zł i do tego momentu jest ok. Gdy w pole "inne zwolnienia" wpiszę przysługującą pracownikowi kwotę 1641,01 (1641,01 x 17% = 279zł) program słusznie zmniejsza zaliczkę na pit4 do kwoty 155 zł jednak jednocześnie zmniejsza kwotę "do wypłaty" o 1362,01zł zamiast zwiększyć ją o 279 zł. Dodaję pdf ze screenami w czym problem. Czy problem jest już znany i można liczyć na szybkie rozwiązanie? Wynagrodzenie bez zwolnienia podstawy opodatkowania.pdf Wynagrodzenie ze zwolnieniem podstawy opodatkowania.pdf Link to postu
Aleksandra Mołdrzyk 9 Napisano 19 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2022 w Błędnie wyliczana kwota do wypłaty - pakiet mobilności Problem jest znany od ponad dwóch tygodni, ale mam wrażenie, że tylko nam, użytkownikom programu. Reakcji z Insertu póki co nie ma, pomimo zgłaszania problemu mailowego, bezpośrednio jako sugestia z programu czy tutaj na forum (w wątku poniżej)... Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 338 Napisano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2022 w Błędnie wyliczana kwota do wypłaty - pakiet mobilności 16 godzin temu, Aleksandra Mołdrzyk napisał: Reakcji z Insertu póki co nie ma To, że nie widzi Pani reakcji wcale nie musi oznaczać, że jej nie ma. Reakcja była niemalże natychmiast, a poprawka zostanie niebawem opublikowana. 1 Link to postu
Anna Woźniak 2 Napisano 20 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2022 w Błędnie wyliczana kwota do wypłaty - pakiet mobilności Szkoda, że pakiet mobilności funkcjonuje już 2,5 miesiąca a my nadal nie mamy sprawnie działającego narzędzia do wyliczania wypłat. W efekcie kierowcy otrzymują mniejsze wynagrodzenie niż powinni. Kto za to odpowie? Raczej księgowi i kadrowi. Wysyłałem do insertu pytanie około miesiąca temu i do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi, wczoraj wysłałem kolejnego maila i dostałem odpowiedź po 10 minutach, że poprawka zostanie opublikowana, ale żadnych konkretów, czy dzisiaj, jutro czy za kolejne pół roku. 44 minuty temu, Jacek Izydorczyk napisał: To, że nie widzi Pani reakcji wcale nie musi oznaczać, że jej nie ma. Wystarczyłby krótki komunikat, że problem jest znany i potrzebujemy 5 dni na rozwiązanie, to ja wtedy wiem co robić i nie czekam w niepewności 2 Link to postu
Kamil Goleń 116 Napisano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2022 w Błędnie wyliczana kwota do wypłaty - pakiet mobilności 1 godzinę temu, Anna Woźniak napisał: Wystarczyłby krótki komunikat, że problem jest znany i potrzebujemy 5 dni na rozwiązanie, to ja wtedy wiem co robić i nie czekam w niepewności Najmocniej przepraszam za brak komunikacji w tym temacie. Stosowna poprawka pojawi się w programie najszybciej jak to możliwe. Bardzo proszę o cierpliwość. 1 Link to postu
Polecane posty