Grzegorz Hertman 2 Napisano 19 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2022 w Wysyłka raportów Witam Brak możliwości wysyłania raportów na portal biura nexo/Gt Powtórka problemu sprzed miesiąca Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Grzegorz Link to postu
Katarzyna Kolenda 46 Napisano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2022 w Wysyłka raportów Proszę o przesłanie w wiadomości prywatnej: adres e-mail na którym założone jest Konto Insert, NIP klienta biura, na którym przykładowo występuje problem. Link to postu
Grzegorz Hertman 2 Napisano 20 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2022 w Wysyłka raportów Witam Wysłane rano w wiadomości pocztowej... Nadal wyskakuje ten sam błąd , nie można wysłać raportów z NEXI i GT Nadmieniam że ten błąd pojawił się już wcześniej ...teraz znowu się zdublował Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Link to postu
Grzegorz Hertman 2 Napisano 21 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2022 w Wysyłka raportów Wysłano dzisiaj rano ponownie ( 3 raz ) dane o które proszono Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Grzegorz Link to postu
Grzegorz Hertman 2 Napisano 21 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2022 w Wysyłka raportów Wysłałem ponownie dwie wiadomości z dwóch różnych programów pocztowych z załączeniem screena z poprzednich wiadomości Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Link to postu
Katarzyna Kolenda 46 Napisano 21 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2022 w Wysyłka raportów Potwierdzam, że tym razem dostaliśmy Pana wiadomość i będziemy weryfikować problem. Link to postu
Katarzyna Kolenda 46 Napisano 21 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2022 w Wysyłka raportów Panie Grzegorzu, na ten moment nie widać nic niepokojącego w historii działań. Mamy prośbę aby odłączył Pan Konto Insert w programie, podłączył je jeszcze raz i wysłał raporty. Jeśli to nie zadziała to proszę zamknąć usługę Portalu Biura, udostępnić ją jeszcze raz, a następnie wysłać raporty. Za każdym razem najlepiej zapisywać godzinę i minutę, kiedy ta operacja jest wykonywana żebyśmy mogli zweryfikować kroki po naszej stronie. Link to postu
Grzegorz Hertman 2 Napisano 21 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2022 w Wysyłka raportów (edytowane) Witam Nic nie pomogło , ani krok pierwszy , ani drugi nadal jest to samo , nawet w samym NEXO nie można wejść w ustawienia bo wyskakuje ten sam komunikat Ewidentnie wina leży po Waszej stronie , w GT krzyczy że nie może się podłączyć do konta Insert , przesyłam sreen z NEXO , ten sam przypadek był około miesiąca temu , proszę sprawdzić pocztę , kolega z Insertu to rozwiązał Edytowane 22 Kwietnia 2022 przez Marcin Kasprzycki Link to postu
Grzegorz Hertman 2 Napisano 21 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2022 w Wysyłka raportów nie ten plik Link to postu
Grzegorz Hertman 2 Napisano 21 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2022 w Wysyłka raportów A w GT wyskakuje taki błąd Link to postu
Grzegorz Hertman 2 Napisano 22 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2022 w Wysyłka raportów Witam ponownie Czy firma Insert zadziała coś w mojej sprawie ? Bo nic nadal nie działa Jak był błąd tak samo wyskakuje dalej Wykonane , zalecane czynności nic nie pomogły , wszystko dzieje się tak samo jak zaczynaliśmy temat Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Grzegorz Link to postu
Katarzyna Kolenda 46 Napisano 22 Kwietnia 2022 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2022 w Wysyłka raportów Panie Grzegorzu cały czas działamy w Pana sprawie. Niestety na ten moment nie udało nam się po naszej stronie zidentyfikować problemu. Skontaktujemy sie z Panem w przyszłym tygodniu aby ustalić szczegóły dalszej współpracy w celu zdiagnozowania i rozwiązania zaistniałej sytuacji. Link to postu
Grzegorz Hertman 2 Napisano 24 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2022 w Wysyłka raportów Dziękuje i czekam na rozwiązanie Pozdrawiam Link to postu
Polecane posty