Skocz do zawartości

Szablon umowy z klientem - brak pola opis asortymentu

Polecane posty

Dzień dobry.

 

Tworzymy w gestorze wzór umowy z klientem, jednak wygląda że nie możemy pobrać pola Opis z asortymentu.

W umowie mamy następującą treść wygenerowaną przez Nexo:

<<lista towarow i uslug(wierszowo;|R||Nazwa||Ilość||J.m.||Cena netto||Cena brutto||Rabat||VAT[%]||Wartość brutto||Wartość netto||Opis||Waluta|)>>

Program na wydruku wyświetla wszystkie informacje oprócz pola opis.

(na czerwono podkreśliłem, gdzie powinien być opis, a zamiast niego są 2 spacje)

obraz.png.dc2faa8ff6cdd1ca1af2398b83391b4b.png

Pola które zostały wypełnione w asortymencie to: Podstawowe -> Opis oraz Opis -> Pełna charakterystyka

 obraz.png.82a8cff68a56749f12d92d77e68ecad3.png

 

obraz.png.6f40b0e1901a7d658016b25e09a7ad9d.png

 

Proszę o pomoc w jaki sposób mogę ustawić pole opis w umowie.

Wersja: Gestor Nexo Pro 39.2.1

 

Edytowane przez Grzegorz Święch
Link to postu
  • 9 miesięcy temu...
W dniu 5.05.2022 o 16:03, Grzegorz Święch napisał:

Dziękuję za wyjaśnienie, czy jest jakakolwiek możliwość aby wyświetlić opis z kartoteki?

Mój asortyment ma parametry i w umowie chciałbym zawrzeć parametry urządzenia na która jest umowa, wszelkie parametry zawarłem właśnie w opisie asortymentu.

Brak odpowiedzi

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...