Skocz do zawartości

Bankowość online

Polecane posty


Dzień dobry,

 

Mamy skonfigurowany rachunek bankowy do bankowości online. Założyliśmy kolejne konto PLN i chcielibyśmy korzystać również z funkcji wysyłania przelewów online. 

Po skonfigurowaniu wyświetla się następujący komunikat.

Gdzie mam szukać uprawnień do rachunków - jestem użytkownikiem administratorem i mam uprawnienia do wszystkiego...

image.png.d683afe6605a59c78b7cbc491dc648b5.png

Link to postu
2 minuty temu, Sara Hoder napisał:

Gdzie mam szukać uprawnień do rachunków - jestem użytkownikiem administratorem i mam uprawnienia do wszystkiego...

Komunikat sugeruje, że w banku i nie Pani wszystkich uprawnień, z wielu doświadczeń z bankami wiem, że użytkownicy nie mogą zrobić wszystkiego, niektóre zmiany może tylko wykonać bank po złożeniu dyspozycji przez użytkownika (na przykład włączenie czy zmiana okresu generowania elektronicznych wyciągów bankowych).

Link to postu
2 minuty temu, Sara Hoder napisał:

Nie wiem czy dobrze zrozumiałam zdanie "  Komunikat sugeruje, że w banku i nie Pani wszystkich uprawnień" - w sensie, że ja jako użytkownik w banku nie mam uprawnień do tego rachunku?

Tak.

 

3 minuty temu, Sara Hoder napisał:

Mam uprawnienia do tego rachunku bankowego w bankowości online na 100% ponieważ ręcznie wykonuję przelewy z wspomnianego rachunku.

"Ręczny" przelew, a zlecenie przez "WebService" to ogólnie dwie różne usługi, jak widać jedna działa, druga z jakiegoś powodu nie.

 

--

 

Poza tym jeszcze raz podkreślam:

22 minuty temu, Daniel Kozłowski napisał:

Komunikat sugeruje, że w banku i nie Pani wszystkich uprawnień

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...