Krzysztof Wychowałek 4 Napisano 31 Maja 2022 Udostępnij Napisano 31 Maja 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika Ta funkcjonalność pojawia się i znika, pojawia się i znika. Obecnie nie działa. Czy będzie działał? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 31 Maja 2022 Udostępnij Napisano 31 Maja 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika Na tak szczegółowy opis problemu mogę tylko odpowiedzieć: u nas działa. Czy przy wywoływaniu funkcji Aktualizuj Portal Pracownika pojawiają się jakieś komunikaty? Link to postu
Krzysztof Wychowałek 4 Napisano 1 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika Hmm, to ciekawe. Moim pracownikom nie działa. Poniżej "rozwiń ostatnie wynagrodzenia" po prostu nie ma już niczego więcej na stronie. A zawsze był tam harmonogram. Przy wywoływaniu funkcji "Aktualizuj Portal Pracownika" pojawia się standardowy komunikat "Synchronizacja" (rozpoczęto wysyłanie... zakończono wysyłanie). Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 2 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika Czy na pewno te umowy mają w bieżących okresach przypisany kalendarz? Może to zlecenia... To właściwie jedyny warunek pojawiania się lub nie tej sekcji. Link to postu
Krzysztof Wychowałek 4 Napisano 2 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika To normalne umowy o pracę, na czas nieokreślony 😮 Naprawdę nie ma tej sekcji, nawet na moim własnym koncie pracownika. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 2 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika Poproszę w takim razie w wiadomości prywatnej o logi z serwera e-usług i od razu o id firmy. Link to postu
Krzysztof Wychowałek 4 Napisano 3 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika Coś się zadziało i harmonogram wrócił. Ale naprawdę go nie było, nie mieliśmy przywidzeń. W którym miejscu szukać logów z serwera e-usług? Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 3 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika Cieszę się. Logi są w folderze: %localappdata%\InsERT\Deployments\Nexo\<<NAZWA PODMIOTU>>\Work Najlepiej przesłać całą zawartość folderu. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 3 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika Chyba się wyjaśniło. Dane harmonogramu wysyłane są (po uruchomieniu synchronizacji) za miesiąc bieżący i jeśli jest już 15 (lub późniejszy) dzień miesiąca za miesiąc następny. Sekcja z harmonogramem pokazuje dwa nie - jeśli któregoś z nich nie ma w zbiorze danych sekcja się nie wyświetla w ogóle - tak jak było u Pana. Pisał Pan 31 maja (wtorek) - z tego wniosek, że czerwca jeszcze w danych nie było (sekcja zniknęła), a z tego z kolei wniosek, że od przynajmniej 15 maja nie była uruchamiana synchronizacja Portalu. Potem w środę zsynchronizował Pan Portal (sprawdzał Pan na moją prośbę jaki komunikat się pojawia przy synchronizacji) i dane za czerwiec zostały przesłane i sekcja z harmonogramem się pojawiła. My jeszcze zaglądniemy od swojej strony w logi, ale pewnie nic tam nie znajdziemy... Link to postu
Krzysztof Wychowałek 4 Napisano 3 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika OK, zakładałem, że serwer po prostu sam się aktualizuje co jakiś czas, a tu widocznie musiał jakoś proces się zawiesić. Zapewne faktycznie nie uruchamiałem ręcznie aktualizacji od 15 maja aż do momentu jak Pan zapytał o komunikat. Z logu wynika, że przynajmniej 24 maja serwer próbował coś robić, ale "Serwer zdalny zwrócił błąd: (500) Wewnętrzny błąd serwera." Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 3 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika To pewnie były próby synchronizacji urlopów, które są automatyczne. Link to postu
Krzysztof Wychowałek 4 Napisano 3 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika OK, będę pamiętał żeby w drugiej połowie miesiąca aktualizować ręcznie. To akurat pewnie był przypadek, że ten serwer tak długo chodził "nieruszany". Baza stoi na Windows Server, cały system zwykle chce się rebootować przynajmniej raz w tygodniu, bo to przecież Microsoft. Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 3 Czerwca 2022 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika Proszę pamiętać, że także dane o wynagrodzeniach trzeba "popchnąć ręcznie" - nie tylko harmonogramy. Link to postu
Krzysztof Wychowałek 4 Napisano 3 Czerwca 2022 Autor Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2022 w brak harmonogramu w portalu pracownika To akurat robię na początku miesiąca i o tym pamiętam. Jak wynagrodzenia nie są zaktualizowane, to pracownik po prostu nie widzi nowego wynagrodzenia. Stare wynagrodzenia widzi. Może się nawet upomnieć "hej, kiedy pojawią się nowe wynagrodzenia?". Natomiast harmonogram po prostu zniknął zamiast być nieaktualnym. Stąd konfuzja. Link to postu
Polecane posty