Skocz do zawartości

brak harmonogramu w portalu pracownika

Polecane posty

Hmm, to ciekawe. Moim pracownikom nie działa. Poniżej "rozwiń ostatnie wynagrodzenia" po prostu nie ma już niczego więcej na stronie. A zawsze był tam harmonogram.

 

Przy wywoływaniu funkcji "Aktualizuj Portal Pracownika" pojawia się standardowy komunikat "Synchronizacja" (rozpoczęto wysyłanie... zakończono wysyłanie).

Link to postu

Chyba się wyjaśniło.

Dane harmonogramu wysyłane są (po uruchomieniu synchronizacji) za miesiąc bieżący i jeśli jest już 15 (lub późniejszy) dzień miesiąca za miesiąc następny.

Sekcja z harmonogramem pokazuje dwa nie - jeśli któregoś z nich nie ma w zbiorze danych sekcja się nie wyświetla w ogóle - tak jak było u Pana.

Pisał Pan 31 maja (wtorek) - z tego wniosek, że czerwca jeszcze w danych nie było (sekcja zniknęła), a z tego z kolei wniosek, że od przynajmniej 15 maja nie była uruchamiana synchronizacja Portalu.

Potem w środę zsynchronizował Pan Portal (sprawdzał Pan na moją prośbę jaki komunikat się pojawia przy synchronizacji) i dane za czerwiec zostały przesłane i sekcja z harmonogramem się pojawiła.

My jeszcze zaglądniemy od swojej strony w logi, ale pewnie nic tam nie znajdziemy...

Link to postu

OK, zakładałem, że serwer po prostu sam się aktualizuje co jakiś czas, a tu widocznie musiał jakoś proces się zawiesić. Zapewne faktycznie nie uruchamiałem ręcznie aktualizacji od 15 maja aż do momentu jak Pan zapytał o komunikat.
Z logu wynika, że przynajmniej 24 maja serwer próbował coś robić, ale "Serwer zdalny zwrócił błąd: (500) Wewnętrzny błąd serwera."

Link to postu

To akurat robię na początku miesiąca i o tym pamiętam. Jak wynagrodzenia nie są zaktualizowane, to pracownik po prostu nie widzi nowego wynagrodzenia. Stare wynagrodzenia widzi. Może się nawet upomnieć "hej, kiedy pojawią się nowe wynagrodzenia?".
Natomiast harmonogram po prostu zniknął zamiast być nieaktualnym. Stąd konfuzja.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...