Roman Zawiliński 0 Napisano 26 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2022 w Dostawca na zamówieniu klienta Dzień dobry, Mam problem z konfiguracją zamówienia klienta, którego nie potrafię rozwiązać. Gdy chcę wystawić zamówienie na oddział, nie mogę zmienić dostawcy który jest zdefiniowany jako centrala. Na wydruku potwierdzenia zamówienie figuruje tylko dostawca, czyli adres centrali natomiast nie ma informacji o adresie i numerze oddziału. Trochę to dziwne, bo klienci często chcą się skontaktować z miejsce godzie zamówili towar. Mojep pytanie: Jak zmienić dostawcę, lub dodać do wydruku zamówienia dane (adres i nr telefonu oddziału). Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 26 Lipca 2022 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2022 w Dostawca na zamówieniu klienta Dzień dobry, taką informację można dodać w nagłówku wzorca wydruku korzystając z pól autotekstowych z grupy Dokument. Poniżej przesyłam artykuł e-pomocy technicznej dotyczący nagłówków wydruku. Natomiast jeżeli chciałby Pan, aby w polu Dostawca wyświetlały się dane oddziału, konieczna jest zaawansowana edycja wzorca wydruku, w tym celu zalecam kontakt z lokalnym serwisantem. InsERT nexo – Jak stworzyć własny nagłówek wydruku? Link to postu
Roman Zawiliński 0 Napisano 26 Lipca 2022 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2022 w Dostawca na zamówieniu klienta Dziękuję Panie Arkadiuszu, Udało mi się dodać dane za pomocą nagłówka. Natomiast do przemyślenia dla Was, czy obenca fukncjonalność ma sens. Klient zamawiając w oddziale, na wydruku zamówienia widzi jako dane dostawcy dane centrali natomiast nie widzi danych oddziału godzie zamówiŁ i gdzie moze chcieć się skontaktować - wydaje się to dość mało logiczne, ciekawe jakie jest uzastadnienia tego. Pozdrawiam. Link to postu
Polecane posty