Skocz do zawartości

ŁĄCZENIE KATEGORI DRAMAT

Polecane posty

WITAM PANOWIE JEST WIELKI BURDEL OD 1,08, NIE MOZNA WYSTAWIAĆ BEZ POŁACZENIA Z KATALOGIEM A BABOLI JEST PEŁNO, WCZORAJ NP MIAŁEM WYSTAWIONĄ SZCZOTKĘ DRUCIANĄ W KATEGORI SZCZOTKI DRUCIANE, PANI Z ALLEGRO TŁUMACZYŁA MI ZE NIE MOGĘ POŁACZYĆ W KATALOGU BO KTOŚ POŁACZYŁ SZCZOTKE DRUCIANĄ Z KATEGORIĄ SZCZOTKI DO ELEKTRONARZĘDZI, DRUGIE NP NOŻYK WYSTAWIONY W KATEGORI NOZYKI A KATEGORI JEST 3 PODOBNE I KTOŚ WYSTAWIŁ W INNEJ I TEZ NIE MOZAN POŁĄCZYĆ PRZEZ TO NIE MOZNA WYSTAWIĆ,   TERAZ NP W ALLEGRO ZAMKNĄŁEM WSZYSTKIE AUKCJIE NIE POŁACZONE I MAM PO 100 PROCENT POŁACZONYCH, WPROWADZIŁEM FAKTURĘ I NIE MOGE TERAZ WYSTAWIĆ W SELLO BO PONAD 200 POZYCJI JEST TAKI KOMUNIAKT :

- Nie możesz wystawić oferty bez powiązanego produktu w tej kategorii. Wybierz z katalogu lub utwórz nowy produkt i połącz go ze swoją ofertą,  JAK MAM TO OGARNĄĆ ??
Link to postu

Trzeba przez te 200 pozycji się przeklikać i wybrać odpowiedni produkt. Jeśli w produkcie Allegro są błędy to należy poprzez stronę Allegro zgłosić sugestię zmiany - na co pewnie trzeba będzie poczekać. Allegro wprowadziło też funkcję tworzenia draftów produktów (wyłącznie na stronie Allegro), które można podpiąć do wystawianych ofert. Z poziomu Sello można też dodać zupełnie nowy produkt.

 

https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/od-1-sierpnia-szybciej-wystawisz-oferte-ze-zmienionymi-parametrami-podstawowymi-produktu-wwmW8Ezq9cE

Link to postu

to jest jakiś dramat, teraz wogóle nie potrzebne są szablony. bo połaczenia często gęsto są w innej kategori niż zrobiony szablon i po połaczeniu trzeba zmieniać do wystawienia kategorie w której ktoś wystawił, do tego ponad połowa jest źle wystawiona wiec teraz zmieniać szablon na złą kategorie to maskara bałagan straszny az sie nie cbce wystawiac i sprzedawac

Link to postu
18 godzin temu, Piotr Nowakowski (Ł) napisał:

aha i tutaj jak sie bierze wyszukaj to sie łączy produkty ?

Należy wybrać produkt i ewentualnie wskazać jakie dane z produktu mają zastąpić dane w aukcji - konieczne może być tutaj ustawienie odpowiedniej kategorii i pobranie parametrów opisujących produkt. W innym przypadku Allegro odrzuci taką aukcję, gdyż np ma kategorię inną niż ta, na którą wskazuje produkt.

 

14 godzin temu, A Z napisał:

to jest jakiś dramat, teraz wogóle nie potrzebne są szablony

Szablony w Sello wymyślone zostały 15 lat temu. Od tego czasu Allegro się trochę zmieniło :), więc nie każda funkcja, która w Sello istnieje nadal spełnia swoje pierwotne założenia.

14 godzin temu, A Z napisał:

połaczenia często gęsto są w innej kategori niż zrobiony szablon i po połaczeniu trzeba zmieniać do wystawienia kategorie w której ktoś wystawił

Wystarczy zaznaczyć w oknie katalogu produktów aby kategoria i parametry zostały ustawione według tego co jest w produkcie.

 

14 godzin temu, A Z napisał:

teraz zmieniać szablon na złą kategorie to maskara bałagan straszny az sie nie cbce wystawiac i sprzedawac

Przypomnę tylko, że to nie my zgotowaliśmy taki los. W najbliższym czasie wypuścimy aktualizację, która będzie miała kilka usprawnień związanych z obsługą produktów (m.in. możliwość wybierania draftów - nowość w Allegro wprowadzona kilka dni temu).

13 godzin temu, A Z napisał:

to juz bedzie połaczone na stałe czy za kazdym razem bedzie trzeba łaczyć? i zmieniać kategorie ?

Połączenie produktu z ofertą jest na stałe - no chyba, że Allegro usunie to połączenie z jakiegoś powodu. Natomiast jeśli oferta/aukcja będzie wystawiana ponownie (pod nowym numerem oferty) to tam powiązania trzeba wybrać na nowo.

Link to postu

przy wystawianiu klkaset lub kilkanaście tysiecy tygodniowo produktów szablony były mega ważne produkty wystawiało się w moment,teraz trzeba w każdego wejść i łączyć co trwa klilka godzin minimum, do tego pełno jest błędów, a nie mozna zmienić na poprawne dane np producenta bo ktoś juz połączył wcześniej źle, i teraz łącząc źle wystawisz produkt o złej marce i w złej kategori co przekłada się na klienta koncowego zaraz bedzie ze wprowadzamy w błąd specjalnie,no to jest porażka największa allegro,  to chociaż powinno w sello byc ze jak juz raz połączysz to powinno pamiętać po kodzie produktu lub eanie, wogóle jakaś automatyzacja, bo ja rozumiem wystawiac 10 20 50 produktów ale nie 100 500 1000 tygodniowo przeciez to zaraz człowiek oddzielny będzie to wystawiania tylko potrzebny... dramat przez wielkie D

Link to postu

Badamy możliwość wprowadzenia funkcji zbiorczego dopasowywania produktów do aukcji w ramach zmian zbiorczych. 

 

13 minut temu, Piotr Nowakowski (Ł) napisał:

to chociaż powinno w sello byc ze jak juz raz połączysz to powinno pamiętać po kodzie produktu lub eanie

Nie bardzo wiem co miało by być z czym połączone. Czy towary z kartoteki są wielokrotnie wystawiane w ofertach? Co tydzień ten sam towar jest wystawiany ponownie?

Link to postu

A dlaczego nie skorzystać z opcji wznowienia oferty zakończonej - taka oferta nadal istnieje w Allegro i jest powiązana z produktem i można ją w ciągu 2 miesięcy od zakończenia wznowić. Sello potrafi przecież nawet samo wznowić taką ofertę gdy towar zostanie przyjęty na stan. Dopiero po tym terminie trzeba wystawić ofertę generując ją od nowa, ale można to zrobić poprzez powielenie zakończonej (która ma podpięcie z produktem i podpięcie to zostanie przeniesione do nowej).

 

Co do błędnych danych w produktach, to Allegro umożliwia w tym momencie zgłoszenie zmian w produkcie. Dodatkowo dodali kilka dni temu nowość pt. drafty produktów - które można po zgłoszeniu zmiany od razu połączyć z wystawianą ofertą. W najbliższej aktualizacji dodamy obsługę tej funkcji:

image.thumb.png.014304cb8cc06bb6369a0895c0b4c30e.png

 

 

Link to postu

Nie, ponieważ stan w ofercie na Allegro porównywany jest ze stanem lub dostepną liczbą sztuk w kartotece towarów w Sello i dzieje się to tylko przy zmianie stanu/dostępnych w Subiekcie i przesłaniu tych danych do Sello podczas synchronizacji. Dopóki stan w Subiekcie się nie zmieni, Sello samo nie będzie nic próbować wznawiać.

Przy wykorzystaniu liczby dostępnych sztuk towaru istotną rolę odgrywają też zamówienia od kupujących ZK z rezerwacją, bo one rezerwują stan, zanim zostanie on faktycznie zdjęty dokumentem końcowym. W takiej sytuacji rezerwacja po synchronizacji zmniejszy w Sello liczbę dostępnych, która w tym momencie będzie taka sama jak w Allegro więc nie nastąpi żadna synchronizacja z Allegro ani wznowienie.

 

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...