Cezary Szostak 0 Napisano 24 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2022 w Subiekt Sprint / Baza Nexo Dzień dobry, mam problem z Subiekt Sprint podłączonego do Nexo. Podczas synchronizacji cenników wyskakuje mi błąd z załącznika, proszę o pomoc co mogło wpłynąć na taki komunikat. Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 25 Sierpnia 2022 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2022 w Subiekt Sprint / Baza Nexo Dzień dobry, proszę przesłać logi (instrukcja) oraz zrzut ekranu z modułu Administracja – Synchronizacja – Parametry synchronizacji z widocznym parametrem Główny cennik systemu. Dodatkowo proszę zweryfikować, czy ten wybrany cennik istnieje w nexo. Zebrane informacje proszę przesłać przez formularz kontaktowy kontynuując korespondencję pod numerem INS-613052. Link to postu
Polecane posty