Katarzyna Zawada 0 Napisano 8 Września 2022 Udostępnij Napisano 8 Września 2022 w Brak możliwości wejścia do systemu Dzień dobry, Mam problem gdy chcę wejść do systemu pojawia się taki komunikat: W jaki sposób można to naprawić? Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 8 Września 2022 Udostępnij Napisano 8 Września 2022 w Brak możliwości wejścia do systemu Cześć, w innym wątku @Andrzej Kubik odpisał: "Kliknąć OK, wrócić do wyboru serwera i podać poprawne parametry połączenia. Uprzedzając pytanie - nikt tu nie wie jakie te parametry u Pani powinny być." Ciężko zgadywać, może ktoś ustanowił połączenie do bazy po IP, a nie po nazwie serwera i teraz modem/router ustanowił inny adres IP komputera i teraz jest problem z połączeniem. Należy sprawdzić poprawne parametry połączenia z serwerem, na którym jest baza. Nie ważne, czy jest to komputer lokalny, czy baza znajduje się na serwerze zdalnym. Link to postu
Polecane posty