Ewa Migo 0 Napisano 16 Września 2022 Udostępnij Napisano 16 Września 2022 w Nie można uzyskać połączenia z serwerem. Witam serdecznie Po uruchomieniu ponownym komputera (po aktualizacji systemu) program Subiekt GT nie może połączyć się z serwerem. Co i gdzie w takiej sytuacji należy sprawdzić/poprawić/zmienić? Pozdrawiam Link to postu
Paweł B 20 Napisano 19 Września 2022 Udostępnij Napisano 19 Września 2022 w Nie można uzyskać połączenia z serwerem. Proszę podać komunikat błędu. Może być zrzut ekranu. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 19 Września 2022 Udostępnij Napisano 19 Września 2022 w Nie można uzyskać połączenia z serwerem. W dniu 16.09.2022 o 16:11, Ewa Migo napisał: Co i gdzie w takiej sytuacji należy sprawdzić/poprawić/zmienić? Zakładam, że serwer SQL pracuje na komputerze, na którym jest uruchamiany Subiekt GT... Należy sprawdzić stan uruchomienia usługi serwera SQL w aplikacji "SQL Server Configuration Manager" lub w "Zarządzanie komputerem->Usługi i aplikacje->SQL Server Configuration Manager" i spróbować ją uruchomić. Jeśli się nie uda należy sprawdzić błędy w pliku logu serwera SQL (https://learn.microsoft.com/en-us/sql/tools/configuration-manager/viewing-the-sql-server-error-log?view=sql-server-ver16). W zależności od błędów będzie można podejmować kolejne działania. Link to postu
Polecane posty