Skocz do zawartości

Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!!

Polecane posty

Czy ktoś zajmuje się tym problemem? Czy ten problem zostanie dzisiaj rozwiązany?

Czy istnieje z Waszej strony jakiś sposób na ręczne uaktualnienie licencji? Mogę dostarczyć dowód zapłaty. Proszę o odpowiedź! Od wczoraj nic nie mogę zrobić!!

 

 

Skandal - zeby w takim wyjatkowym czasie, gdzie program jest uzywany prawie non-stop - nikogo nie bylo, kto moglby pomoc. W poniedzialek utone w przesylkach, o negatywach od niezadowolonych klientow nie wspomne, bo opoznienia beda 3dniowe.

Link to postu

Mam ten sam problem, licencja wykupiona 14grudnia od razu opłacona przez PayU i do 16-go nie zaktualizowali jej. Czy to jest takie skoplikowane??

 

Skomplikowane pewnie nie byloby, gdyby ktokolwiek sie tym zajal, ale towarzystwo z Inserta w weekendy nie pracuje i nikt nie zajmuje sie awariami systemu czy serwerow.

Link to postu

Zajmuje, niestety osoba ta akurat jak na złość z pewnych względów jest trudniej osiągalna. Czy problem nadal występuje?

 

ps. W jakim Banku mają Państwo konta, na stornie PayU widnieje taki komunikat:

 

Prace konserwacyjne w Banku Millennium

 

W imieniu Banku Millennium informujemy o przerwie w dostępie do usługi "Millennium - Płatności Internetowe". Usługa będzie niedostępna od godz. 23:00 w piątek 14.12.2012 do godz. 0:00 w sobotę 15.12.2012.

 

Być może te prace mają związek z brakiem licencji. Proszę też sprawdzić, czy z Państwa konta zostały pobrane przez PayU środki za licencje.

 

Jeszcze poruszając kwestie techniczne, licencje są przedłużane u nas automatycznie po odnotowaniu przez PayU wpłaty za licencję Sello, więc to nie jest kwestia człowieka "że nie zdążył", czy "że tylko to trwa". Raczej zawiódł któryś system, Payu, lub nasz serwer licencji. Sprawdzimy to dokładniej jutro, bo niestety nie będąc w firmie mam trochę ograniczone możliwości.

 

Jeśli z konta zostały pobrane środki, proszę podesłać na sello@insert.com.pl potwierdzenie przelewu - sprawdzimy te transakcje dokładniej.

Link to postu

Przelewow dokonywalam kilkakrotnie z ING, poniewaz myslalam, ze jest wlasnie problem z bankiem. W tej chwili mam 3krotne potracenia na koncie. Potwierdzenie wysle za chwile. Licencje oplacilam w piatek, w sobote i niedziele przyszla cala zaloga firmy, zeby spakowac paczki, niestety - nie udalo nam sie to, z tego wlasnie wzgledu, ze licencja byla niezaktualizowana. Kto zrekompensuje nam te straty?

Link to postu

Czy ktos do cholery sie tym zajmie???? Ile czasu potrzeba zeby wyslac kody do licencji - bedziemy zmuszeni skorzystac z kancelarii prawnej, skoro normalny sposob komunikowania do Panstwa nie dociera! Zajmijcie sie tym i przydzielcie nam licencje, czy to jest takie skomplikowane??????? Co sie jeszcze musi wydarzyc, zeby tam ktos sie obudzil????!!!!!

 

 

Link to postu

Licencje powinny już działać poprawnie (chwilę zajmie odświeżenie wszystkich licencji).

 

Wystąpiła u nas awaria, której niestety nie wyłapały mechanizmy sprawdzające działanie serwerów - bo sam serwer licencji działał poprawnie. Problem wystąpił z mechanizmem aktualizującym licencje.

 

Jeszcze powtórzę, że przy płatnościach elektronicznych nie wysyłamy kodów licencji - to jest proces całkowicie zautomatyzowany, którego część uległa awarii.

 

Za problemy najmocniej przepraszamy.

 

Jednocześnie zalecamy aby nie czekać do ostatniej chwili z przedłużeniem licencji, zwłaszcza w okresach wzmożonej sprzedaży, lub zbliżających się dni "wolnych" od pracy.

Na stronie startowej informacja o wygasającej licencji pojawia się 5 dni przed terminem wygaśnięcia. Wykup licencji wiąże się z jej przedłużeniem, czyli licencja będzie ważna jeszcze przez 35 dni po przedłużeniu o miesiąc.

 

Licencja na wszystkie konta, których problem dotknął zostanie dodatkowo przez nas przedłużona.

 

Za utrudnienia jeszcze raz przepraszamy.

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...