hhannahh 0 Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Minely juz 3 godziny a nadal nie mam waznej licencji, mimo, ze ja oplacilam. Co sie dzieje, nie moge pracowac na koncie, a mam setki wysylek! Prosze pilnie o pomoc, co robic. W tej chwili oplacilam licencje juz 3ci raz, bo myslalam, ze jest blad w platnosci. Ale na koncie pieniadze pobrane, a licencja nieaktualna! Cytuj Link to postu
dj-blady 0 Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! U mnie jest dokładnie to samo. Zgłosiłem ju wczoraj ten problem. Opłaciłem moje konta, pieniądze zostały ściągnięte z konta a licencje nie chcą się aktualizować. Naprawcie to bo nie można pracować! Cytuj Link to postu
dj-blady 0 Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Czy ktoś zajmuje się tym problemem? Czy ten problem zostanie dzisiaj rozwiązany? Czy istnieje z Waszej strony jakiś sposób na ręczne uaktualnienie licencji? Mogę dostarczyć dowód zapłaty. Proszę o odpowiedź! Od wczoraj nic nie mogę zrobić!! Cytuj Link to postu
hhannahh 0 Napisano 15 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Czy ktoś zajmuje się tym problemem? Czy ten problem zostanie dzisiaj rozwiązany? Czy istnieje z Waszej strony jakiś sposób na ręczne uaktualnienie licencji? Mogę dostarczyć dowód zapłaty. Proszę o odpowiedź! Od wczoraj nic nie mogę zrobić!! Skandal - zeby w takim wyjatkowym czasie, gdzie program jest uzywany prawie non-stop - nikogo nie bylo, kto moglby pomoc. W poniedzialek utone w przesylkach, o negatywach od niezadowolonych klientow nie wspomne, bo opoznienia beda 3dniowe. Cytuj Link to postu
anagaw79 0 Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Mam ten sam problem, licencja wykupiona 14grudnia od razu opłacona przez PayU i do 16-go nie zaktualizowali jej. Czy to jest takie skoplikowane?? Cytuj Link to postu
hhannahh 0 Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Mam ten sam problem, licencja wykupiona 14grudnia od razu opłacona przez PayU i do 16-go nie zaktualizowali jej. Czy to jest takie skoplikowane?? Skomplikowane pewnie nie byloby, gdyby ktokolwiek sie tym zajal, ale towarzystwo z Inserta w weekendy nie pracuje i nikt nie zajmuje sie awariami systemu czy serwerow. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Zajmuje, niestety osoba ta akurat jak na złość z pewnych względów jest trudniej osiągalna. Czy problem nadal występuje? ps. W jakim Banku mają Państwo konta, na stornie PayU widnieje taki komunikat: Prace konserwacyjne w Banku Millennium W imieniu Banku Millennium informujemy o przerwie w dostępie do usługi "Millennium - Płatności Internetowe". Usługa będzie niedostępna od godz. 23:00 w piątek 14.12.2012 do godz. 0:00 w sobotę 15.12.2012. Być może te prace mają związek z brakiem licencji. Proszę też sprawdzić, czy z Państwa konta zostały pobrane przez PayU środki za licencje. Jeszcze poruszając kwestie techniczne, licencje są przedłużane u nas automatycznie po odnotowaniu przez PayU wpłaty za licencję Sello, więc to nie jest kwestia człowieka "że nie zdążył", czy "że tylko to trwa". Raczej zawiódł któryś system, Payu, lub nasz serwer licencji. Sprawdzimy to dokładniej jutro, bo niestety nie będąc w firmie mam trochę ograniczone możliwości. Jeśli z konta zostały pobrane środki, proszę podesłać na sello@insert.com.pl potwierdzenie przelewu - sprawdzimy te transakcje dokładniej. Cytuj Link to postu
dj-blady 0 Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Ja opłat dokonywałem z mBanku. Zapłacłem w piątek rano. Zaraz podeślę potwierdzenie na maila do Was. Cytuj Link to postu
nagyc 1 Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Problem w ogóle nie powinien się pojawiać a tak jestem uziemiony - licencja wygasła akurat w weekend i z wystawiania aukcji nici. Cytuj Link to postu
hhannahh 0 Napisano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Przelewow dokonywalam kilkakrotnie z ING, poniewaz myslalam, ze jest wlasnie problem z bankiem. W tej chwili mam 3krotne potracenia na koncie. Potwierdzenie wysle za chwile. Licencje oplacilam w piatek, w sobote i niedziele przyszla cala zaloga firmy, zeby spakowac paczki, niestety - nie udalo nam sie to, z tego wlasnie wzgledu, ze licencja byla niezaktualizowana. Kto zrekompensuje nam te straty? Cytuj Link to postu
ptobor 2 Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Witam Bartku u nas to samo, w sobotę zapłacone przez płatność internetową. Na maila wysłaliśmy potwierdzenia za płatnośći, proszę o pilne potraktowanie sprawy !!! Mamy kilkaset paczek do wysłania !!! Cytuj Link to postu
BITechnology 3 Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Mam ten sam problem. Opłaciłem dwa konta z BZWBK. Wysyłam teraz na mail potwierdzenia wpłaty. Cytuj Link to postu
hhannahh 0 Napisano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Czy ktos do cholery sie tym zajmie? Ile czasu potrzeba zeby wyslac kody do licencji - bedziemy zmuszeni skorzystac z kancelarii prawnej, skoro normalny sposob komunikowania do Panstwa nie dociera! Zajmijcie sie tym i przydzielcie nam licencje, czy to jest takie skomplikowane???? Co sie jeszcze musi wydarzyc, zeby tam ktos sie obudzil?!!!!! Cytuj Link to postu
dj-blady 0 Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Hej ponownie, Mi właśnie ręcznie jakoś zrobili i mam ważne licencje. Uf... Piszcie do nich na maila.... Cytuj Link to postu
motoprym 0 Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Witam. Wykupiłem 2 miesięczne licencje 14 i 16 grudnia na konto FHU-Mati żadna nie działa co się dzieje? Jestem od 3 dni bez licencji i dziś wysyłam paczki ręcznie. Proszę to rozwiązać! Płatność wykonywana z sello poprzez IPKO. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2012 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Licencje powinny już działać poprawnie (chwilę zajmie odświeżenie wszystkich licencji). Wystąpiła u nas awaria, której niestety nie wyłapały mechanizmy sprawdzające działanie serwerów - bo sam serwer licencji działał poprawnie. Problem wystąpił z mechanizmem aktualizującym licencje. Jeszcze powtórzę, że przy płatnościach elektronicznych nie wysyłamy kodów licencji - to jest proces całkowicie zautomatyzowany, którego część uległa awarii. Za problemy najmocniej przepraszamy. Jednocześnie zalecamy aby nie czekać do ostatniej chwili z przedłużeniem licencji, zwłaszcza w okresach wzmożonej sprzedaży, lub zbliżających się dni "wolnych" od pracy. Na stronie startowej informacja o wygasającej licencji pojawia się 5 dni przed terminem wygaśnięcia. Wykup licencji wiąże się z jej przedłużeniem, czyli licencja będzie ważna jeszcze przez 35 dni po przedłużeniu o miesiąc. Licencja na wszystkie konta, których problem dotknął zostanie dodatkowo przez nas przedłużona. Za utrudnienia jeszcze raz przepraszamy. Cytuj Link to postu
China_Blue 0 Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! No i problem wraca jak bumerang... Wczoraj opłacona ok. południe licencja przez payu i wciąż mam komunikat, że jest nieważna! identyfikator 12210512 zróbcie coś z tym, bo pracować się nie da :-( Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 13 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2013 w Licencja nie chce sie zaktualizowac - pomocy!!! Proszę pisać mailowo w sprawach licencyjnych (sello@insert.com.pl), bo są one rozpatrywane indywidualnie i w pierwszej kolejności. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.