Kancelaria AG 6 Napisano 26 Września 2022 Udostępnij Napisano 26 Września 2022 w Bankowość online ING Dzień dobry, Mam taki komunikat przy pobieraniu wyciągów z bankowości ING - W czym może być problem? Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 26 Września 2022 Udostępnij Napisano 26 Września 2022 w Bankowość online ING Dzień dobry, problem może być związany z aktualizacją certyfikatów po stronie Banku ING, która zaplanowana była na noc z 23 na 24 września 2022 r., zgodnie z poniższym komunikatem: Proszę upewnić się, że ma Pani pobrane aktualne certyfikaty z ING Business. 1 Link to postu
MIchał Kossecki 10 Napisano 26 Września 2022 Udostępnij Napisano 26 Września 2022 w Bankowość online ING Identyczny błąd zgłosił telefonicznie klient... Jest gdzieś jakiś tutorial co dokładnie należy zrobić? Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 39 Napisano 26 Września 2022 Udostępnij Napisano 26 Września 2022 w Bankowość online ING Ja mam ten sam problem. W załączniku instrukcja z ING. W pomocy NEXO jest też dokładna instrukcja jak wygenerować i zainstalować certyfikaty. Uczciwie powiedziawszy - teraz nie wiem czy mam wykonać instrukcję z ING czy może na nowo przejść generowanie i instalowanie certyfikatów w NEXO. A może należy wykonać tylko jakieś konkretny krok? 62_Jak_uaktualnic_certyfikat_WS.pdf Link to postu
Kacper Panek 139 Napisano 27 Września 2022 Udostępnij Napisano 27 Września 2022 w Bankowość online ING Dzień dobry, proszę o zapoznanie się z tematem e-Pomocy technicznej InsERT nexo – Zmiana certyfikatu do weryfikacji połączenia bankowości elektronicznej ING. 2 Link to postu
MIchał Kossecki 10 Napisano 27 Września 2022 Udostępnij Napisano 27 Września 2022 w Bankowość online ING Dziękuję za szybką reakcję. Link to postu
Polecane posty