Emil Biliński 0 Napisano 28 Września 2022 Udostępnij Napisano 28 Września 2022 w Nie wczytuje kodów kreskowych. Proszę o pomoc, przy niektórych towarach gdzie podana inna jest wartość numeryczna w polu "symbol" a inna podana jest wartość numeryczna w polu "kod kreskowy", w dokumentach sprzedaży nie można dodawać niektórych towarów po kodzie kreskowym (tak jakby nie wczytywał towarów z kodu kreskowego). Problem w tym że w niektórych produktach to działa, a w niektórych już nie. Link to postu
Paweł B 20 Napisano 28 Września 2022 Udostępnij Napisano 28 Września 2022 w Nie wczytuje kodów kreskowych. A pokażesz jakie dane masz wprowadzone chociaż z jednego produktu, na którym to działa i z jednego, na którym nie działa? Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 28 Września 2022 Udostępnij Napisano 28 Września 2022 w Nie wczytuje kodów kreskowych. 57 minut temu, Emil Biliński napisał: Problem w tym że w niektórych produktach to działa, a w niektórych już nie. Skąd pochodzą towary / jak trafiły do programu ? Jaki jest efekt filtrowania w module "Towary i usługi" ? Proszę poprawić towar (zmienić cokolwiek), który nie jest wyszukiwany i spróbować ponownie go wyszukać - czy zostanie znaleziony ? Link to postu
Kamil Goleń 116 Napisano 29 Września 2022 Udostępnij Napisano 29 Września 2022 w Nie wczytuje kodów kreskowych. Dzień dobry, proszę w programie przejść do modułu Administracja - Parametry - Instynkt. Na zakładce 'Towary' zmienić ustawienie parametru "Min. liczba znaków dla wyrazów podlegających Instynktowi" na wartość = 0(zero). Po zapisaniu zmian należy zamknąć program, a następnie uruchomić Program serwisowy (w Windowsie 10 domyślnie znajduje się on w Menu Start - InsERT - Program serwisowy). Zaznaczyć używany podmiot, a następnie wybrać w górnym menu Podmiot - Aktualizuj instynkt. Na pojawiające się pytania odpowiedzieć dwukrotnie TAK. Cierpliwie poczekać aż proces się zakończy. Po zakończonej operacji uruchomić program, wyszukiwanie powinno działać. Link to postu
Polecane posty