Wojciu heu 1 Napisano 7 Października 2022 Udostępnij Napisano 7 Października 2022 w Sello problem system sprzedaży Witam, Kupiłem nowego laptopa, postanowiłem przenieść subiekta gt oraz sello. Na starym komputerze zrobiłem archiwizację sello oraz subiekta na pendrive. Na nowym komputerze ściągnąłem programy. Zrobiłem dearchiwizacjie subiekta poprzez archiwizator. Subiekt działa, Stany wszystko się zgadza. W Sello podczas pierwszego włączenia zrobiłem dearchiwizacje. Zalogowało do programu, widzi wszystkie aukcje transakcje itd. Niestety nie może połączyć się z systemem sprzedaży. W zewnętrzny system sprzedaży - - > parametry bazy danych jak klikam na "zmień" następnie chcę wysunąć listę serwerów to sello się wiesza, nie wysuwa listy, tylko zostawia pole puste, jak wysuwam"baze danych " to nie pokazuje się nic, pole jest puste. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 10 Października 2022 Udostępnij Napisano 10 Października 2022 w Sello problem system sprzedaży Najprawdopodobniej trzeba zmienić też autentykację Windows (włączyć lub wyłączyć), ewentualnie zmienić hasło do serwera SQL dla użytkownika sa jeśli było dodane. Zamiast rozwijania nazwy serwera można też ją po prostu wpisać, nazwa_komputera\INSERTGT. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.