Użytkownik GT/NEXO 40 Napisano 17 Października 2022 Udostępnij Napisano 17 Października 2022 w [ROZWIĄZANO] Po instalacji ver 42, subiekt na stacji klienckiej się nie uruchamia (edytowane) Instalację nowej wersji i aktualizacja bezy danych przeprowadzono na serwerze. Instalacja nowej wersji aplikacji oraz sam proces aktualizacji bazy danych przebiegł sprawnie i na serwerze można odpalić NEXO w wersji 42. Następnie w wyniku odpalenia Subiekta, rozpoczęła się automatycznie aktualizacja aplikacji Nexo na stacji klienckiej. Instalacja dobiegła do końca. Próba odpalenia Subiekta powoduje, że najpierw wyswietla się okno: Sprawdzenie serwera bazy danych... Przygotowanie programu do uruchomienia... następnie w lewym górnym rogu pulpitu widać jedynie mały kwadracik - patrz strzałka https://d.pr/i/pLB9MV Klikniecie tego małego kwadracika powoduje jego zamknięcie/zniknięcie. Gdy podglądam widok pulpitów (win10) to mam taki widok: https://d.pr/i/A8UFv1 To nie ma związku z podmiotem, bo mamy też inne podmoty i żadnego nie mogę uruchomić. Czyli kazdy zachowuje się jak wyżej. 1/ Restartowałem serwer i stację ale nic nie pomogło. 2/ Usnąłem (z dodaj/usun prodgramy) Insert nexo, zrestartowałem komputer i zaintsalowałem świeżą wersję Nexo ver 42 ale zachowanie jest dokładnie takie samo. 3/ Sciągnałem instalkę Framework Net ale kreator twierdzi, że mam wersję 4.8 lub wyższą wiec nie mogę jej zainstalować. Jakieś sugestie? Edytowane 19 Października 2022 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Daniel Kozłowski 1 176 Napisano 17 Października 2022 Udostępnij Napisano 17 Października 2022 w [ROZWIĄZANO] Po instalacji ver 42, subiekt na stacji klienckiej się nie uruchamia 12 minut temu, Użytkownik GT/NEXO napisał: Jakieś sugestie? Proszę spróbować po prostu zwiększyć rozmiar okna chwytając za prawy dolny róg okna i rozciągając. Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 40 Napisano 19 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2022 w [ROZWIĄZANO] Po instalacji ver 42, subiekt na stacji klienckiej się nie uruchamia Cześć Daniel, klikanie w przycisk nie pomogło ale mogłem z menu kontekstowego wywołać przeciągnij do prawej (czy jakoś tak) i to pomogło. Także problem wyglądał strasznie a okazał się banalny w rozwiązaniu. Dziękuję Bardzo Link to postu
Daniel Kozłowski 1 176 Napisano 19 Października 2022 Udostępnij Napisano 19 Października 2022 w [ROZWIĄZANO] Po instalacji ver 42, subiekt na stacji klienckiej się nie uruchamia 5 godzin temu, Użytkownik GT/NEXO napisał: Cześć Daniel, Cześć Krzysztof ? 5 godzin temu, Użytkownik GT/NEXO napisał: klikanie w przycisk nie pomogło... To by się zgadzało, gdyż niczego takiego nie proponowałem 5 godzin temu, Użytkownik GT/NEXO napisał: ale mogłem z menu kontekstowego wywołać przeciągnij do prawej (czy jakoś tak) i to pomogło. Także problem wyglądał strasznie a okazał się banalny w rozwiązaniu. Dzięki za informację zwrotną. Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 40 Napisano 19 Października 2022 Autor Udostępnij Napisano 19 Października 2022 w [ROZWIĄZANO] Po instalacji ver 42, subiekt na stacji klienckiej się nie uruchamia 13 minut temu, Daniel Kozłowski napisał: Cześć Krzysztof ? Tak, to ja 🙂 Dziękuję raz jeszcze i fajnie, że bywasz w dziale Nexo... i że jesteś królem już nie "tylko" od GT 😉 Link to postu
Polecane posty