Łukasz Saładonis 6 Napisano 9 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2022 w Wymiana online Dzień dobry. Po aktualizacjach programów mamy problem z wymianą dokumentów online. Subiekt Nexo oraz Rewizor Nexo pracują w wersjach 42.0.3. W załączeniu przesyłam prtsc. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 10 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2022 w Wymiana online Dzień dobry, proszę w prawym górnym rogu programu wcisnąć ≡, na zakładce Operacje kliknąć O programie... Poproszę o zrzuty ekranu z okna, które się wyświetli. Zarówno z Subiekta jak i Rewizora. Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 12 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2022 w Wymiana online Dzień dobry. W załączeniu przesyłam prtsc. W załączeniu też błąd który pojawił się teraz, pomimo że połączenie z internetem działa prawidłowo. Pozdrawiam Łukasz. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 14 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2022 w Wymiana online Dzień dobry, jeżeli oba podmioty są zaktualizowane do najnowszej wersji, proszę pominąć paczkę, która wywołuje błąd, wygenerować ją na nowo i przesłać. Artykuł e-Pomocy technicznej: Rachmistrz i Rewizor nexo – Jak pominąć paczkę podczas odbioru dokumentów on-line? Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 14 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2022 w Wymiana online 33 minuty temu, Kacper Panek napisał: Dzień dobry, jeżeli oba podmioty są zaktualizowane do najnowszej wersji, proszę pominąć paczkę, która wywołuje błąd, wygenerować ją na nowo i przesłać. Artykuł e-Pomocy technicznej: Rachmistrz i Rewizor nexo – Jak pominąć paczkę podczas odbioru dokumentów on-line? Super dzięki piękne. Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 14 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 14 Listopada 2022 w Wymiana online Proszę o informację co zrobić, żeby ta sytuacja się nie powtarzała. Siedzę już od 30 minut i pomijam paczki. Dobrze, że to wysłane z programu księgowego. Jeżeli będzie trzeba pomijać paczki od Subiekta to mamy problem ponieważ wymiana online staje się bezużyteczna. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 14 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 14 Listopada 2022 w Wymiana online Aby uniknąć tego typu błędów, należy upewnić się, że zarówno podczas generowania, jak i przesyłania dokumentów wersja programów jest identyczna. Link to postu
Łukasz Saładonis 6 Napisano 23 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 w Wymiana online Witam serdecznie. Pomimo aktualnych wersji już po poprzednim zdarzeniu nadal jest problem dotyczący wysyłki dokumentów oraz pomijania błędnych paczek. Link to postu
Kacper Panek 140 Napisano 23 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 23 Listopada 2022 w Wymiana online Dzień dobry, w celu analizy problemu konieczne będzie przesłanie bazy danych Subiekta nexo do firmy InsERT. Proszę skorzystać z kontaktu poprzez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-180219. Instrukcja e-Pomocy technicznej: W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Link to postu
Polecane posty