Karolina Raduła 0 Napisano 28 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 w korekta jpk z GT po przejściu do NEXO witam przeszłam w 2021 w połowie roku na NEXO , niestety okazało się ze w maju 2021 cos sie nie zgadza w JPK . Na GT nie mam juz liencji , a na nexo nie mam tych miesiecy. jak zrobic korekte do urzedu?? Link to postu
Radosław Kostrzewa 808 Napisano 28 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 w korekta jpk z GT po przejściu do NEXO Można zaimportować jpk_vat by odtworzyć zapisy z ewidencji za dany okres, zaimportować też wysłany plik jpk_v7, dokonać poprawek i wygenerować korektę. Można się też zgłosić do swojego Opiekuna, żeby w kontakcie z InsERT można było wygenerować abonament na bazę, w której są zmigrowane (zgaduję) licencje do nexo wraz z opisaniem scenariusza. Link to postu
Andrzej Kubik 1 123 Napisano 28 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 w korekta jpk z GT po przejściu do NEXO Załatwialiśmy w Insercie taki kilkudniowy abonament dla swojego klienta i nie było większy h problemów. Link to postu
Karolina Raduła 0 Napisano 28 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 w korekta jpk z GT po przejściu do NEXO trochę to dziwne zeby kupowac licencje na GT , przy posiadaniu liceni dla NEXO. Link to postu
Karolina Raduła 0 Napisano 28 Listopada 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 w korekta jpk z GT po przejściu do NEXO program GT nie pozwala wygenerowac pilków VAT poniewaz jest abonamet wygasł ponad 2 lata. z poziomu plik jpk_v7 jest tylko dostepny dla posiadaczy abonamentu. nie ma innej mozliwości? pozostaje zgłosić sie do Insetu Link to postu
Andrzej Kubik 1 123 Napisano 28 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2022 w korekta jpk z GT po przejściu do NEXO Czy Pani w ogóle przeczytała wpisy mój i Radka?Pisałem o tym za załatwialiśmy klientowi krótką aktywację abonamentu. Nie było mowy o kupowaniu czegokolwiek, a dodatkowo ani ja ani Radek nawet nie wspomnieliśmy o kupowaniu licencji. Link to postu
Polecane posty