Magdalena Błach-Łukasik 1 Napisano 6 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2022 w odłączenie od Portalu Biura byłego klienta W jaki sposób mam skutecznie odłączyć byłego klienta od usługi Portal Biura. Dostęp do Raportów i Dokumentów został już dezaktywowany, a w puli przyznanej do aktywacji klientów do Portalu Biura nadal "zajmuje miejsce" , wg danych z licencji mam przyznanych np. 50 podmiotów, z czego 40 jest aktywnych, a 3 jest już byłych , natomiast pula do przyznania nowych klientów wynosi 7- co oznacza, że Ci byli klienci nadal są przypisani do Portalu Biura- jak to zdezaktywować??? Link to postu
Katarzyna Kolenda 46 Napisano 7 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2022 w odłączenie od Portalu Biura byłego klienta Odłączenie z Portalu Biura byłego klienta powinno nastąpić za pomocą Formularza zgłoszeniowego. Więcej na ten temat w artykule e-pomocy: Jak wyrejestrować klienta biura rachunkowego? - InsERT GT, Rachmistrz GT, Rewizor GT, Biuro GT, InsERT nexo, Rachmistrz nexo, Rewizor nexo, Biuro nexo, Subiekt 123 - e-Pomoc techniczna - Dla użytkowników - InsERT Link to postu
Polecane posty