Skocz do zawartości

Komunikacja off-line z Subiekt - błąd: Brak użycia elementu CechaAsortymentu

Polecane posty

Próbujemy jak co miesiąc wczytać do Rewizora plik XML z Subiekt (Komunikacja - Pobierz off-line) z dokumentami sprzedażowymi i magazynowymi i pojawia się nam poniższy komunikat błędu (i żadne dokumenty nie pobierają się). Czy ktoś kojarzy taki błąd i co trzeba poprawić w Subiekt?

 

"Obraz księgowy - WZ 180/PRD/2022: Brak użycia elementu CechaAsortymentu o id 100014: XML"

 

Link to postu

Jaka kategoria jest użyta na tym dokumencie (WZ 180/PRD/2022). Czy ta kategoria jest, czy nie ma w pobranych już wartościach słownika kategorii dokumentów handlowych? Czy ta baza miała też może źródło danych przez synchronizację on-line albo czy dokumenty były wczytywane też przez EPP?

 

ps. kategorię dokumentu WZ można nie tylko zobaczyć w Subiekcie GT, ale też i w pliku XML - może pomóc sobie Excelem, jeśli nie wiedzą Państwo jak czytać odszukiwać tagi i wartości pól w pliku xml.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...