Skocz do zawartości

brak możliwości uruchomienia programów na jednym koncie użytkownika windows 10

Polecane posty

Witam,

mamy dwie podobne sytuacje jak w temacie na dwóch różnych komputerach w naszej firmie.

Wersja NEXO: 41.2.1

Normalnie korzystamy z launcherów.

Komputer:

1. Windows 10

Problem: subiekt NEXO z dnia na dzień nie daje się uruchomić za pomocą skrótu i launchera. Pokazuje się logo Br i wisi.

Nasze próby rozwiązania: aktualizacja do wersji bieżącej ( jeszcze nie było nowszych) nie pomogła. Reinstall programu nie pomaga. Usunięcie ręczne plików gdzie można nie pomaga.

Tymczasowo działa tak, że pracownik uruchamia Gestor jako multiprogram i to działa.

użytkownik ma konto z ograniczeniami.

 

2. WIndows 10 

Problem: komputer uśpiony na ostatni weekend. Po wybudzeniu błąd połączenia a następnie nie ma możliwości uruchomienia żadnego programu NEXO ani po ponownym uruchomieniu ani po reinstalacji.

Nasze próby rozwiązania: reinstal, usunięcie plików, czyszczenie rejestru. Bez efektów.

Użytkownik ma konto z ograniczeniami. 

Tymczasowo: Na innym koncie admina programy uruchamiają się jakby nigdy nic.

Przy skorzystaniu z launchera do subiekta pojawia się logo Br zamiast subiekta.

 

--> Diagnozuję, że przyczyną jest coś powiązanego z konkretnym kontem użytkownika i nie pozwala na uruchomienie programu.

 

Aktualizację do najnowszej wersji zrobimy w pierwszym tygodniu stycznia, ale jak już raz nie pomogło to podejrzewam, że  teraz nie pomoże i to nie w tym rzecz, więc tylko wróce z potwierdzeniem.

 

Proszę pracowników Insertu o pomoc.

Link to postu

Czyli nawet do logów Lunchera i programu Pan nie zajrzał ?

 

8 minut temu, Mikołaj Nachtygal napisał:

Aktualizację do najnowszej wersji zrobimy w pierwszym tygodniu stycznia, ale jak już raz nie pomogło to podejrzewam, że  teraz nie pomoże i to nie w tym rzecz, więc tylko wróce z potwierdzeniem.

Co Pana powstrzymuje, aby zainstalować program już teraz ?

Link to postu

Logi -> nie zajrzałem bo nie wiedziałem że rejestrują wszystko? myślałem, że tylko wtedy gdy program zgłosi wyjątek. Teraz już się doszukałem gdzie są. Zajrzę i umieszczę tu jak pracownik ponownie umożliwi mi dostęp.

 

Aktualizacja programu -> jestem na urlopie do końca grudnia i zdalnie nie będę tego robił.

 

Problem jest aż na dwóch komputerach więc podejrzewałem, że ktoś już może miał podobnie i rozwiązanie jest znane ale wygląda na to, że jednak nie- więc wrócę z logami.

 

Ważna rzecz: program na tych komputerach i na tych konkretnych użytkownikach wisi w pasku i kompletnie nic nie robi.

 

Link to postu

Problem rozwiązany.

Deinstalator NEXO nie potrafi odinstalować (usunąć) wszystkiego i pozostawiał śmieci, które nadal blokowały program po reinstalacji.

Po użyciu Advanced Uninstallera i ponownej instalacji programu program zaczyna działać.

 

Kwestia logów:

Ostatni wpis jaki istnieje w logu to:  

Cytat

23-12-22 14:17:40    18140    Uruchamianie - scenariusz: Subiekt
27-12-22 12:15:03    22352    *****START**********************************************************************
27-12-22 12:15:04    22352    InsLauncher - wersja 41.2.1.5785
27-12-22 12:15:04    22352    Parametry: /StartupFile= ****
27-12-22 12:15:04    22352    .NET Framework: 4.0.30319.42000 (4.8 lub późniejsza)
27-12-22 12:15:04    22352    Available TLS Versions: Ssl3, Tls
27-12-22 12:15:04    22352    TLS 1.1 Version added
27-12-22 12:15:04    22352    TLS 1.2 Version added
27-12-22 12:15:04    22352    Available TLS Versions: Ssl3, Tls, Tls11, Tls12
27-12-22 12:15:05    22352    Serwer jest zapamiętany: ***\INSERTNEXO
27-12-22 12:15:05    22352    Uruchamianie GUI.
27-12-22 12:15:06    22352    Wybrany serwer: ***\INSERTNEXO
27-12-22 12:15:07    22352    Podmiot jest zapamiętany: Nexo_***
27-12-22 12:15:07    22352    Dostępna jest aktualizacja dla podmiotu w wersji 41.2.1.5785. Sprawdzanie, czy należy ją pominąć...
27-12-22 12:15:07    22352    Jest aktualizacja, której nie można pominąć.

i koniec, nic się nie działo.

 

 

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...