Mikołaj Nachtygal 2 Napisano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2022 w brak możliwości uruchomienia programów na jednym koncie użytkownika windows 10 Witam, mamy dwie podobne sytuacje jak w temacie na dwóch różnych komputerach w naszej firmie. Wersja NEXO: 41.2.1 Normalnie korzystamy z launcherów. Komputer: 1. Windows 10 Problem: subiekt NEXO z dnia na dzień nie daje się uruchomić za pomocą skrótu i launchera. Pokazuje się logo Br i wisi. Nasze próby rozwiązania: aktualizacja do wersji bieżącej ( jeszcze nie było nowszych) nie pomogła. Reinstall programu nie pomaga. Usunięcie ręczne plików gdzie można nie pomaga. Tymczasowo działa tak, że pracownik uruchamia Gestor jako multiprogram i to działa. użytkownik ma konto z ograniczeniami. 2. WIndows 10 Problem: komputer uśpiony na ostatni weekend. Po wybudzeniu błąd połączenia a następnie nie ma możliwości uruchomienia żadnego programu NEXO ani po ponownym uruchomieniu ani po reinstalacji. Nasze próby rozwiązania: reinstal, usunięcie plików, czyszczenie rejestru. Bez efektów. Użytkownik ma konto z ograniczeniami. Tymczasowo: Na innym koncie admina programy uruchamiają się jakby nigdy nic. Przy skorzystaniu z launchera do subiekta pojawia się logo Br zamiast subiekta. --> Diagnozuję, że przyczyną jest coś powiązanego z konkretnym kontem użytkownika i nie pozwala na uruchomienie programu. Aktualizację do najnowszej wersji zrobimy w pierwszym tygodniu stycznia, ale jak już raz nie pomogło to podejrzewam, że teraz nie pomoże i to nie w tym rzecz, więc tylko wróce z potwierdzeniem. Proszę pracowników Insertu o pomoc. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 176 Napisano 27 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 27 Grudnia 2022 w brak możliwości uruchomienia programów na jednym koncie użytkownika windows 10 Czyli nawet do logów Lunchera i programu Pan nie zajrzał ? 8 minut temu, Mikołaj Nachtygal napisał: Aktualizację do najnowszej wersji zrobimy w pierwszym tygodniu stycznia, ale jak już raz nie pomogło to podejrzewam, że teraz nie pomoże i to nie w tym rzecz, więc tylko wróce z potwierdzeniem. Co Pana powstrzymuje, aby zainstalować program już teraz ? Link to postu
Mikołaj Nachtygal 2 Napisano 28 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2022 w brak możliwości uruchomienia programów na jednym koncie użytkownika windows 10 Logi -> nie zajrzałem bo nie wiedziałem że rejestrują wszystko? myślałem, że tylko wtedy gdy program zgłosi wyjątek. Teraz już się doszukałem gdzie są. Zajrzę i umieszczę tu jak pracownik ponownie umożliwi mi dostęp. Aktualizacja programu -> jestem na urlopie do końca grudnia i zdalnie nie będę tego robił. Problem jest aż na dwóch komputerach więc podejrzewałem, że ktoś już może miał podobnie i rozwiązanie jest znane ale wygląda na to, że jednak nie- więc wrócę z logami. Ważna rzecz: program na tych komputerach i na tych konkretnych użytkownikach wisi w pasku i kompletnie nic nie robi. Link to postu
Mikołaj Nachtygal 2 Napisano 2 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2023 w brak możliwości uruchomienia programów na jednym koncie użytkownika windows 10 Problem rozwiązany. Deinstalator NEXO nie potrafi odinstalować (usunąć) wszystkiego i pozostawiał śmieci, które nadal blokowały program po reinstalacji. Po użyciu Advanced Uninstallera i ponownej instalacji programu program zaczyna działać. Kwestia logów: Ostatni wpis jaki istnieje w logu to: Cytat 23-12-22 14:17:40 18140 Uruchamianie - scenariusz: Subiekt 27-12-22 12:15:03 22352 *****START********************************************************************** 27-12-22 12:15:04 22352 InsLauncher - wersja 41.2.1.5785 27-12-22 12:15:04 22352 Parametry: /StartupFile= **** 27-12-22 12:15:04 22352 .NET Framework: 4.0.30319.42000 (4.8 lub późniejsza) 27-12-22 12:15:04 22352 Available TLS Versions: Ssl3, Tls 27-12-22 12:15:04 22352 TLS 1.1 Version added 27-12-22 12:15:04 22352 TLS 1.2 Version added 27-12-22 12:15:04 22352 Available TLS Versions: Ssl3, Tls, Tls11, Tls12 27-12-22 12:15:05 22352 Serwer jest zapamiętany: ***\INSERTNEXO 27-12-22 12:15:05 22352 Uruchamianie GUI. 27-12-22 12:15:06 22352 Wybrany serwer: ***\INSERTNEXO 27-12-22 12:15:07 22352 Podmiot jest zapamiętany: Nexo_*** 27-12-22 12:15:07 22352 Dostępna jest aktualizacja dla podmiotu w wersji 41.2.1.5785. Sprawdzanie, czy należy ją pominąć... 27-12-22 12:15:07 22352 Jest aktualizacja, której nie można pominąć. i koniec, nic się nie działo. Link to postu
Polecane posty