Agnieszka Kuzańska 0 Napisano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2023 w Problem z aktualizacją SUBIEKT GT Witam. W dniu dzisiejszym próbuję wykonać aktualizacje programu GT *w programie serwisowym pokazuje mi moja wersje programu 1.72). Po próbie uruchomienia programu wyskakuje mi komunikat: wersja bazy 1.72 jest starsza od wersji programu 1.74. Podczas próby aktualizacji bazy (nie mam hasła szefa). Pojawia się komunikat nie można przeprowadzić aktualizacji. Wymagany jest wyłączny dostęp do podmiotu. Co robię źle? Link to postu
Agnieszka Kuzańska 0 Napisano 3 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2023 w Problem z aktualizacją SUBIEKT GT Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2023 w Problem z aktualizacją SUBIEKT GT Dzień dobry, do poprawnego działania programu po jego aktualizacji, konieczna jest konwersja bazy danych do wersji zainstalowanego programu. Aktualizacja bazy danych jest możliwa tylko po podaniu hasła Szefa. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2023 w Problem z aktualizacją SUBIEKT GT 30 minut temu, Agnieszka Kuzańska napisał: Co robię źle? Nie zapewnia Pani wymaganych warunków do przeprowadzenie konwersji bazy danych, zgodnie z komunikatem programu: 31 minut temu, Agnieszka Kuzańska napisał: Wymagany jest wyłączny dostęp do podmiotu. Proszę zapoznać się z tym tematem e-pomocy: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/4348,insert-gt-–-jak-wykonac-konwersje-podmiotu-przy-uzyciu-programu-serwisowego.html. Link to postu
Agnieszka Kuzańska 0 Napisano 3 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2023 w Problem z aktualizacją SUBIEKT GT Dziękuję Link to postu
Polecane posty