Daniel Lewandowski 3 Napisano 3 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2023 w Sello -> NEXO PRO wyłącza się (edytowane) Cześć Zrobiłem szalony krok i przeszedłem z Subiekta GT na NEXO PRO No i tak po wielu bolączkach działa od kilku dni ale co doprowadza mnie do szału, to wyłączanie się sello. Zauważyłem że następuje to w momencie kiedy chcę wystawić dokument, a w tym samym momencie trwa synchronizacja stanów, sello wisi chwilkę i się wyłączy. Oczywiście potem nie mogę wystawić już dokumentu dla danej transakcji przez kilka minut ale to doczytałem, że jest normalne. Pytanie czy da się coś zrobić z samym wyłączaniem sello bo to jest mocno irytujące zwłaszcza że konieczne było założenie nowej bazy i jak nie zamknę sam sello a zrobię sobie jakieś zmiany w widokach - to po zamknięciu sello samoczynnym wszystko znika Jakieś sugestie ? NEXO 43.0.0 (5973) Sello 1.42.6 I jeszcze jedno, jak wystawiam fakturę tak: sello dokument końcowy -> nexo chcę zweryfikować lub poprawić dane przez GUS, CEIDG, cokolwiek co ma korzystać z abonamentu to wyskakuje komunikat, że nie mam abonamentu. Jak wystawiam dokument w NEXO lub edytuję już utworzony jest ok. Problem jest tylko od strony sello. Edytowane 3 Stycznia 2023 przez Daniel Lewandowski Dodanie informacji Cytuj Link to postu
Daniel Lewandowski 3 Napisano 3 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2023 w Sello -> NEXO PRO wyłącza się Co jeszcze zauważyłem, sello wyłącza się też w momencie jak jest chwila bezczynności typu nie wystawiam dokumentu, tak jakby proces odpowiedzialny za generowanie dokumentu końcowego się zawieszał i jak kliknę dokument końcowy to jest zwiecha i wyłączenie. Jak wystawiam na okrągło to proces działa dobrze i w sumie z każdym kolejnym paragonem jakby szybciej. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 774 Napisano 4 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2023 w Sello -> NEXO PRO wyłącza się 22 godziny temu, Daniel Lewandowski napisał: Zrobiłem szalony krok i przeszedłem z Subiekta GT na NEXO PRO 💪 22 godziny temu, Daniel Lewandowski napisał: Oczywiście potem nie mogę wystawić już dokumentu dla danej transakcji przez kilka minut ale to doczytałem, że jest normalne. Jeśli tak się dzieje, to oznacza, że w nexo został zablokowany jakiś element do zapisu (przez Sello) i w tym momencie urwało się połączenie. Nexo ma mechanizm, który zwalnia takie blokady po około 5 minutach. Możliwe, że dotyczy to np. zamówienia. 22 godziny temu, Daniel Lewandowski napisał: Jakieś sugestie ? Podesłać do nas zrzuty pamięci (pliki DMP). Spoiler W przypadku nieoczekiwanego zamknięcia programu, tworzony jest zrzut pamięci, który w większości przypadków umożliwia odtworzenie u nas miejsca w którym wystąpił problem i jego poprawienie. Zrzut pamięci w postaci pliku o nazwie Sello_rok_miesiąc_dzień_godzina_minuta_sekunda.dmp zapisywany jest w folderze: C:\Users\<Nazwa_konta>\AppData\Roaming\InsERT Sello\ Plik, lub pliki wskazujące na odpowiednią datę wystąpienia problemu należy przesłać do nas na adres sello@insert.com.pl wraz z krótkim opisem kiedy ten błąd występuje, numerem wersji Sello, ewentualnie linkiem do forum gdzie opisany jest problem. 22 godziny temu, Daniel Lewandowski napisał: I jeszcze jedno, jak wystawiam fakturę tak: sello dokument końcowy -> nexo chcę zweryfikować lub poprawić dane przez GUS, CEIDG, cokolwiek co ma korzystać z abonamentu to wyskakuje komunikat, że nie mam abonamentu. Jak wystawiam dokument w NEXO lub edytuję już utworzony jest ok. Problem jest tylko od strony sello. Sello "identyfikuje się" jako Sello łącząc się z Subiektem i prawdopodobnie gdzieś ktoś zapomniał dodać odpowiednich uprawnień dla Sello. Zweryfikujemy to i przekażemy odpowiedniemu zespołowi nexo. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.