Skocz do zawartości

Sello -> NEXO PRO wyłącza się

Polecane posty

Cześć

Zrobiłem szalony krok i przeszedłem z Subiekta GT na NEXO PRO :)

No i tak po wielu bolączkach działa od kilku dni ale co doprowadza mnie do szału, to wyłączanie się sello.

Zauważyłem że następuje to w momencie kiedy chcę wystawić dokument, a w tym samym momencie trwa synchronizacja stanów, sello wisi chwilkę i się wyłączy.

Oczywiście potem nie mogę wystawić już dokumentu dla danej transakcji przez kilka minut ale to doczytałem, że jest normalne.

Pytanie czy da się coś zrobić z samym wyłączaniem sello bo to jest mocno irytujące zwłaszcza że konieczne było założenie nowej bazy i jak nie zamknę sam sello a zrobię sobie jakieś zmiany w widokach - to po zamknięciu sello samoczynnym wszystko znika :(

Jakieś sugestie ?

NEXO 43.0.0 (5973)

Sello 1.42.6

I jeszcze jedno, jak wystawiam fakturę tak:

sello dokument końcowy -> nexo chcę zweryfikować lub poprawić dane przez GUS, CEIDG, cokolwiek co ma korzystać z abonamentu to wyskakuje komunikat, że nie mam abonamentu.

Jak wystawiam dokument w NEXO lub edytuję już utworzony jest ok. Problem jest tylko od strony sello.

 

Edytowane przez Daniel Lewandowski
Dodanie informacji
Link to postu

Co jeszcze zauważyłem, sello wyłącza się też w momencie jak jest chwila bezczynności typu nie wystawiam dokumentu, tak jakby proces odpowiedzialny za generowanie dokumentu końcowego się zawieszał i jak kliknę dokument końcowy to jest zwiecha i wyłączenie.

Jak wystawiam na okrągło to proces działa dobrze i w sumie z każdym kolejnym paragonem jakby szybciej.

 

Link to postu
22 godziny temu, Daniel Lewandowski napisał:

Zrobiłem szalony krok i przeszedłem z Subiekta GT na NEXO PRO :)

💪:) 

22 godziny temu, Daniel Lewandowski napisał:

Oczywiście potem nie mogę wystawić już dokumentu dla danej transakcji przez kilka minut ale to doczytałem, że jest normalne.

Jeśli tak się dzieje, to oznacza, że w nexo został zablokowany jakiś element do zapisu (przez Sello) i w tym momencie urwało się połączenie. Nexo ma mechanizm, który zwalnia takie blokady po około 5 minutach. Możliwe, że dotyczy to np. zamówienia.

22 godziny temu, Daniel Lewandowski napisał:

Jakieś sugestie ?

Podesłać do nas zrzuty pamięci (pliki DMP).

 

Spoiler

W przypadku nieoczekiwanego zamknięcia programu, tworzony jest zrzut pamięci, który w większości przypadków umożliwia odtworzenie u nas miejsca w którym wystąpił problem i jego poprawienie. Zrzut pamięci w postaci pliku o nazwie Sello_rok_miesiąc_dzień_godzina_minuta_sekunda.dmp zapisywany jest w folderze:

C:\Users\<Nazwa_konta>\AppData\Roaming\InsERT Sello\

Plik, lub pliki wskazujące na odpowiednią datę wystąpienia problemu należy przesłać do nas na adres sello@insert.com.pl wraz z krótkim opisem kiedy ten błąd występuje, numerem wersji Sello, ewentualnie linkiem do forum gdzie opisany jest problem.

 

22 godziny temu, Daniel Lewandowski napisał:

I jeszcze jedno, jak wystawiam fakturę tak:

sello dokument końcowy -> nexo chcę zweryfikować lub poprawić dane przez GUS, CEIDG, cokolwiek co ma korzystać z abonamentu to wyskakuje komunikat, że nie mam abonamentu.

Jak wystawiam dokument w NEXO lub edytuję już utworzony jest ok. Problem jest tylko od strony sello.

Sello "identyfikuje się" jako Sello łącząc się z Subiektem i prawdopodobnie gdzieś ktoś zapomniał dodać odpowiednich uprawnień dla Sello. Zweryfikujemy to i przekażemy odpowiedniemu zespołowi nexo.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...