Skocz do zawartości

Powiązanie domyślnego rodzaju naprawy z scenariuszem.

Polecane posty

4 godziny temu, Grzegorz Woś napisał:

Mam mały problem z szablonami: po wybraniu klienta zmienia się scenariusz obsługi na domyślny, nie ten który jest w szablonie. Jest jakaś możliwość by to wyłączyć?

Proszę zmienić poniższe ustawienie z kartoteki klienta na brak.


test.thumb.png.b9a6e4b2cfb9449ec5a13ce7bc6d44bc.png

4 godziny temu, Grzegorz Woś napisał:

Dodatkowo czy jest możliwość aby scenariusze lub szablony zmieniały ustawienia wydruków? Np. w przypadku zleceń online nie widzę sensu drukowania potwierdzenia przyjęcia, wystarczy powiadomienie e-mail.

Akceptowane zlecenie serwisowe online jest dodawane do nexo jako normalne zlecenie serwisowe i bazuje na ustawieniach z parametrów zleceń serwisowych.

367552355_MicrosoftTeams-image(18).thumb.png.8cef9a3009fb3345fbe529d856bd20fe.png

Link to postu

Dziękujemy za zgłoszenie, potwierdzamy problem w tej kwestii. Problem pojawia się, gdy w Parametrach zleceń serwisowych, wybrany jest Domyślny scenariusz obsługi klienta. Problem rozwiązany będzie w kolejnych wersjach programu. Ustawienie opcji (brak) w Parametrach zleceń serwisowych, powinno doraźnie rozwiązać problem.

 

zs.png.cd246c8fef54ea3942a22a92e1e5e77a.png

  • Lubię to 1
Link to postu
  • 2 miesiące temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...