Grzegorz Woś 2 Napisano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2023 w Powiązanie domyślnego rodzaju naprawy z scenariuszem. Czy jest możliwość aby wybranie danego scenariusza zmieniało również pole rodzaj naprawy? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 9 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2023 w Powiązanie domyślnego rodzaju naprawy z scenariuszem. Dzień dobry, proszę zerknąć do Szablonów zleceń serwisowych. 1 Link to postu
Grzegorz Woś 2 Napisano 13 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2023 w Powiązanie domyślnego rodzaju naprawy z scenariuszem. Mam mały problem z szablonami: po wybraniu klienta zmienia się scenariusz obsługi na domyślny, nie ten który jest w szablonie. Jest jakaś możliwość by to wyłączyć? Link to postu
Grzegorz Woś 2 Napisano 13 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2023 w Powiązanie domyślnego rodzaju naprawy z scenariuszem. Dodatkowo czy jest możliwość aby scenariusze lub szablony zmieniały ustawienia wydruków? Np. w przypadku zleceń online nie widzę sensu drukowania potwierdzenia przyjęcia, wystarczy powiadomienie e-mail. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 13 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2023 w Powiązanie domyślnego rodzaju naprawy z scenariuszem. 4 godziny temu, Grzegorz Woś napisał: Mam mały problem z szablonami: po wybraniu klienta zmienia się scenariusz obsługi na domyślny, nie ten który jest w szablonie. Jest jakaś możliwość by to wyłączyć? Proszę zmienić poniższe ustawienie z kartoteki klienta na brak. 4 godziny temu, Grzegorz Woś napisał: Dodatkowo czy jest możliwość aby scenariusze lub szablony zmieniały ustawienia wydruków? Np. w przypadku zleceń online nie widzę sensu drukowania potwierdzenia przyjęcia, wystarczy powiadomienie e-mail. Akceptowane zlecenie serwisowe online jest dodawane do nexo jako normalne zlecenie serwisowe i bazuje na ustawieniach z parametrów zleceń serwisowych. Link to postu
Grzegorz Woś 2 Napisano 13 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2023 w Powiązanie domyślnego rodzaju naprawy z scenariuszem. 12 minut temu, Arkadiusz Cieśla napisał: Proszę zmienić poniższe ustawienie z kartoteki klienta na brak. Sprawdziem, w kliencie w zakładce CRM mam ustawione "Scenariusz obsługi klienta: na "brak" Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2023 w Powiązanie domyślnego rodzaju naprawy z scenariuszem. Proszę dodać ponownie zlecenie serwisowe, z użyciem utworzonego szablonu, następnie wskazać klienta. Link to postu
Grzegorz Woś 2 Napisano 16 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2023 w Powiązanie domyślnego rodzaju naprawy z scenariuszem. Zrobione, nadal zmieniło scenariusz na inny niż w szablonie. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 16 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2023 w Powiązanie domyślnego rodzaju naprawy z scenariuszem. Nie odnotowujemy problemów w tym zakresie. Z której wersji programu Pan korzysta? Link to postu
Grzegorz Woś 2 Napisano 16 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Napisano 16 Stycznia 2023 w Powiązanie domyślnego rodzaju naprawy z scenariuszem. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2023 w Powiązanie domyślnego rodzaju naprawy z scenariuszem. Dziękujemy za zgłoszenie, potwierdzamy problem w tej kwestii. Problem pojawia się, gdy w Parametrach zleceń serwisowych, wybrany jest Domyślny scenariusz obsługi klienta. Problem rozwiązany będzie w kolejnych wersjach programu. Ustawienie opcji (brak) w Parametrach zleceń serwisowych, powinno doraźnie rozwiązać problem. 1 Link to postu
Infobot nexo 99 Napisano 3 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2023 w Powiązanie domyślnego rodzaju naprawy z scenariuszem. Zgłoszenie zostało zrealizowane w wersji 45.0.0. Fragment listy zmian: "Wprowadzono zmianę, aby podczas dodania klienta do zlecenia serwisowego, nie był zmieniany scenariusz obsługi klienta, jeśli na karcie klienta w polu scenariusz obsługi klienta jest ustawione (brak)."; Link to postu
Polecane posty