Skocz do zawartości

ing webservice - problemy komunikacyjne


Zobacz rozwiązanie Rozwiązane przez Arkadiusz Cieśla,

Polecane posty

Po uruchomieniu Webservice ING i ustawieniu certyfikatów w Subiekcie, wyskakuje błąd przy komunikacji z bankiem:

1) POBIERANIE HISTORII

Błąd    Pobieranie historii    Pobieranie historii - obroty bieżące    2023-01-19 14:57:36
Nie można odnaleźć elementu punktu końcowego o nazwie „cdc.001.01SOAPwss” i kontrakcie „IngWss.cdcws00101Port” w sekcji konfiguracji klienta ServiceModel.
Może to być spowodowane tym, że nie znaleziono pliku konfiguracji dla używanej aplikacji lub tym, że w elemencie klienta nie znaleziono elementu punktu końcowego pasującego do tej nazwy.

 

2) WYSŁANIE PRZELEWU

Błąd    Wysyłanie    Wysyłanie transakcji    2023-01-19 15:09:44
Nie można odnaleźć elementu punktu końcowego o nazwie „cdc.001.01SOAPwss” i kontrakcie „IngWss.cdcws00101Port” w sekcji konfiguracji klienta ServiceModel.
Może to być spowodowane tym, że nie znaleziono pliku konfiguracji dla używanej aplikacji lub tym, że w elemencie klienta nie znaleziono elementu punktu końcowego pasującego do tej nazwy.

 

 

Bank uważa, że webservice jest dobrze uruchomiony, a certyfikaty prawidłowo wygenerowane (uprawnienia również nadane).

 

Czy ktoś może pomóc?

 

 

Link to postu
  • Rozwiązanie

Dzień dobry, komunikat może to być spowodowany tym, że nie znaleziono pliku konfiguracji dla używanej aplikacji lub tym, że w elemencie klienta nie znaleziono elementu punktu końcowego pasującego do tej nazwy. Rozwiązaniem problemu może być wgranie plików config do katalogu, w którym jest zainstalowany program (c:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT). Plik jest dostępny w pkt. 7 poniższego artykułu e-Pomocy technicznej.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...