Natalia Szczepańska 0 Napisano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2023 w ing webservice - problemy komunikacyjne Po uruchomieniu Webservice ING i ustawieniu certyfikatów w Subiekcie, wyskakuje błąd przy komunikacji z bankiem: 1) POBIERANIE HISTORII Błąd Pobieranie historii Pobieranie historii - obroty bieżące 2023-01-19 14:57:36 Nie można odnaleźć elementu punktu końcowego o nazwie „cdc.001.01SOAPwss” i kontrakcie „IngWss.cdcws00101Port” w sekcji konfiguracji klienta ServiceModel. Może to być spowodowane tym, że nie znaleziono pliku konfiguracji dla używanej aplikacji lub tym, że w elemencie klienta nie znaleziono elementu punktu końcowego pasującego do tej nazwy. 2) WYSŁANIE PRZELEWU Błąd Wysyłanie Wysyłanie transakcji 2023-01-19 15:09:44 Nie można odnaleźć elementu punktu końcowego o nazwie „cdc.001.01SOAPwss” i kontrakcie „IngWss.cdcws00101Port” w sekcji konfiguracji klienta ServiceModel. Może to być spowodowane tym, że nie znaleziono pliku konfiguracji dla używanej aplikacji lub tym, że w elemencie klienta nie znaleziono elementu punktu końcowego pasującego do tej nazwy. Bank uważa, że webservice jest dobrze uruchomiony, a certyfikaty prawidłowo wygenerowane (uprawnienia również nadane). Czy ktoś może pomóc? Link to postu
Rozwiązanie Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 20 Stycznia 2023 Rozwiązanie Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2023 w ing webservice - problemy komunikacyjne Dzień dobry, komunikat może to być spowodowany tym, że nie znaleziono pliku konfiguracji dla używanej aplikacji lub tym, że w elemencie klienta nie znaleziono elementu punktu końcowego pasującego do tej nazwy. Rozwiązaniem problemu może być wgranie plików config do katalogu, w którym jest zainstalowany program (c:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT). Plik jest dostępny w pkt. 7 poniższego artykułu e-Pomocy technicznej. Zmiana certyfikatów bankowości elektronicznej ING w InsERT GT Link to postu
Natalia Szczepańska 0 Napisano 2 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2023 w ing webservice - problemy komunikacyjne Dziękuję, działa/łączy się. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 2 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2023 w ing webservice - problemy komunikacyjne Czy udało rozwiązać się ten problem? 1 Link to postu
Natalia Szczepańska 0 Napisano 20 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2023 w ing webservice - problemy komunikacyjne W dniu 2.02.2023 o 11:55, Arkadiusz Cieśla napisał: Czy udało rozwiązać się ten problem? tak udało się Link to postu
Polecane posty