Skocz do zawartości

Reklamacje

Polecane posty

Dzień dobry,

 

W związku z tym, że coraz częściej dochodzi do sytuacji gdzie klient reklamuje zakupiony towar (rękojmia lub gwarancja) pojawia sie potrzeba usystematyzowania i uporządkowania dokumentacji, a także sprawnego działania w zakresie informowania klienta o postępach i wynikach procesu. 

Czy jest zatem możliwość aby przeprowadzić taki proces za pomocą gestora w mniej więcej taki sposób:

1) przyjęcie reklamacji oraz jej rejestracja

2) rozpatrywanie reklamacji

3) udzielanie odpowiedzi. 

Link to postu

Dokładnie - dzięki zleceniom serwisowym możesz @Michał Bzdyra realizować różne scenariusze obsługi - w tym i również proces reklamacji. Twój Klient może otrzymać link do strony www z podglądem aktualnego statusu reklamacji oraz automatyczne smsy czy emaile - szczerze polecam to narzędzie - sprawdza się zarówno u nas jak i u naszych Klientów gdzie je wdrażaliśmy :)

  • Lubię to 1
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...