Michał Bzdyra 0 Napisano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2023 w Reklamacje Dzień dobry, W związku z tym, że coraz częściej dochodzi do sytuacji gdzie klient reklamuje zakupiony towar (rękojmia lub gwarancja) pojawia sie potrzeba usystematyzowania i uporządkowania dokumentacji, a także sprawnego działania w zakresie informowania klienta o postępach i wynikach procesu. Czy jest zatem możliwość aby przeprowadzić taki proces za pomocą gestora w mniej więcej taki sposób: 1) przyjęcie reklamacji oraz jej rejestracja 2) rozpatrywanie reklamacji 3) udzielanie odpowiedzi. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2023 w Reklamacje (edytowane) Dzień dobry, w tym celu zachęcam do zapoznania się z modułem Zlecenia serwisowe. Poniżej zamieszczam materiały dotyczące tego zagadnienia: e-Pomoc techniczna – Zlecenia serwisowe Sprzedawaj więcej z Gestorem nexo PRO Edytowane 20 Stycznia 2023 przez Arkadiusz Cieśla Link to postu
Patryk Kłoda 210 Napisano 20 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2023 w Reklamacje Dokładnie - dzięki zleceniom serwisowym możesz @Michał Bzdyra realizować różne scenariusze obsługi - w tym i również proces reklamacji. Twój Klient może otrzymać link do strony www z podglądem aktualnego statusu reklamacji oraz automatyczne smsy czy emaile - szczerze polecam to narzędzie - sprawdza się zarówno u nas jak i u naszych Klientów gdzie je wdrażaliśmy 1 Link to postu
Polecane posty