Skocz do zawartości

Problem z pocztą e-mail KYLOS

Polecane posty

Witajcie.

Mamy pocztę na serwerach KYLOS.  Wczoraj zmienili ustawienia serwera i niestety SELLO nie jest w stanie odebrać ani wysłać poczty, pomimo, że wskazuje opcję OK przy sprawdzeniu połaczenia.
Od administratora otrzymaliśmy następujące ustawienia:
Należy zaktualizować ustawienia poczty przychodzącej, jak i wychodzącej:
w polu serwer należy wpisać: s12.kylos.pl
poczta przychodząca port 993 (IMAP) lub 955 (POP3), szyfrowanie SSL/TLS, poczta wychodząca SMTP port 465 szyfrowanie SSL/TLS"
Niestety wprowadzenie ich nic nie zmieniło i nie odbieramy i nie wysyłamy poczty. W ustawieniach zaawansowanych SELLO nie mozna wstawić szyfrowania SSL/TLS .
Ktoś coś podpowie - z góry dziękuję

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...