Tomasz Czajkowski 4 Napisano 25 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2023 w Problem z pocztą e-mail KYLOS Witajcie. Mamy pocztę na serwerach KYLOS. Wczoraj zmienili ustawienia serwera i niestety SELLO nie jest w stanie odebrać ani wysłać poczty, pomimo, że wskazuje opcję OK przy sprawdzeniu połaczenia. Od administratora otrzymaliśmy następujące ustawienia: Należy zaktualizować ustawienia poczty przychodzącej, jak i wychodzącej: w polu serwer należy wpisać: s12.kylos.pl poczta przychodząca port 993 (IMAP) lub 955 (POP3), szyfrowanie SSL/TLS, poczta wychodząca SMTP port 465 szyfrowanie SSL/TLS" Niestety wprowadzenie ich nic nie zmieniło i nie odbieramy i nie wysyłamy poczty. W ustawieniach zaawansowanych SELLO nie mozna wstawić szyfrowania SSL/TLS . Ktoś coś podpowie - z góry dziękuję Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 26 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2023 w Problem z pocztą e-mail KYLOS A podczas próby wysłania albo pobierania pojawiają się jakieś błędy? Można spróbować ustawić szyfrowanie Start TLS. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.