Kamil Tęgos 0 Napisano 30 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2023 w Dublowanie się wiadomości w Kliencie Poczty Dzień dobry, od pewnego czasu (ok tygodnia) obserwujemy, że wiadomości które do nas trafiają często się dublują, a większość z nich trafia do spamu. Podobnie to wygląda w folderze "Wysłane" (załączam zrzut ekranu), wiadomości wyświetlają się podwójnie. Jak widać, sprawdzałem czy wiadomości również dublują się u odbiorcy - na całe szczęście nie. Dodam tylko, że korzystamy z poczty home.pl Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu problemu. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 31 Stycznia 2023 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2023 w Dublowanie się wiadomości w Kliencie Poczty Dzień dobry, temat zdublowanych wiadomości jest nam znany. Stosowna poprawka tego problemu powinna okazać się na początku lutego. Link to postu
Polecane posty