Michał Lewandowski 1 Napisano 1 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2023 w Brak komunikacji z Nexo (edytowane) Dzień dobry Dziś udostępniałem klientowi Subiekta 123 z Rachmistrza Nexo Pro. Na moim koncie Insert widzę przypisany do klienta aktywny Rachmistrz Nexo Pro i Subiekt 123 Nexo, ale klient nie widzi w swoim Subiekcie 123 w dziale Księgowość opcji "wymiana online Nexo". Jest tylko wymiana online GT. U pozostałych klientów którym udostępniam S123 jest aktywna opcja wymiany online Nexo. Co się zadziało źle? Kolejny podobny objaw wystąpił u klienta, który działał na próbnej licencji S123, po wysłaniu zaproszenia z poziomu RachNexoPro, klient nie ma możliwości komunikacji z Nexo. Na koncie Insert widoczna jest prawidłowa licencja do RachNexo i S123 Pozdrowienia Edytowane 1 Lutego 2023 przez Michał Lewandowski Link to postu
Kamil Smuszkiewicz 34 Napisano 3 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2023 w Brak komunikacji z Nexo Dzień dobry Panie Michale, Dziękuję za przesłanie pytania. Czy do klienta zostało również wysłane zaproszenie do wymiany danych online? I czy zostało zaakceptowane przez odbiorcę? Powyższe pytanie pokrywa się z poniższym wątkiem? Link to postu
Michał Lewandowski 1 Napisano 5 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2023 w Brak komunikacji z Nexo Tak, w pierwszym przypadku zaproszenie zostało wysłane z Rachmistrza Nexo i natychmiast zostało zaakceptowane przez klienta biura, który przy mnie dokonał na swoim laptopie akceptacji. Po wystawieniu testowej faktury chcieliśmy przetrenować procedurę wysyłki online. Wtedy okazało się że brak opcji komunikacji dla Nexo. W drugim przypadku klient otrzymał ode mnie ponowne zaproszenie i mam informację że je zaakceptował pozdrawiam Michał Lewandowski Link to postu
Michał Lewandowski 1 Napisano 7 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2023 w Brak komunikacji z Nexo Dzień dobry Na zadane pytanie zarówno Forum jak i e-pomoc techniczna Insert milczy 😞 Tymczasem mam już trzeci podobny przypadek - w załączeniu zrzut ekranu S123 u klienta Nadmieniam, że udostępniam wielu klientom S123 z poziomu RachNexoPro i większość ma normalną aktywną opcję wymiany z Nexo. Procedura wszędzie ta sama, a zachowanie S123 różne. Pozdrawiam Michał Lewandowski Link to postu
Aleksander Mynarek 57 Napisano 7 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2023 w Brak komunikacji z Nexo Dzień dobry Wygląda to tak, jakby klient nie skonfigurował wymiany online po stronie 123 (nie wystarczy sama akceptacja zaproszenia). Proszę sprawdzić, czy u problematycznych klientów zostały wykonane kroki 4-6 wg tego poradnika https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2831,subiekt-123-–-konfiguracja-wymiany-dokumentow-on-line-z-produktami-ksiegowymi-insert-nexo.html i jeśli nie, to proszę je wykonać. Jeśli jednak te kroki zostały wykonane i problem nadal występ[uje, to proszę o podanie w wiadomości prywatnej numerów NIP biura i problematycznych klientów. Pozdrawiam Aleksander Mynarek Link to postu
Polecane posty