Skocz do zawartości

Brak komunikacji z Nexo

Polecane posty

Dzień dobry

Dziś udostępniałem klientowi Subiekta 123 z Rachmistrza Nexo Pro. Na moim koncie Insert widzę przypisany do klienta aktywny Rachmistrz Nexo Pro i Subiekt

123 Nexo, ale klient nie widzi w swoim Subiekcie 123 w dziale Księgowość opcji "wymiana online Nexo". Jest tylko wymiana online GT. U pozostałych klientów którym udostępniam S123 jest aktywna opcja wymiany online Nexo. Co się zadziało źle?

Kolejny podobny objaw wystąpił u klienta, który działał na próbnej licencji S123, po wysłaniu zaproszenia z poziomu RachNexoPro, klient nie ma możliwości komunikacji z Nexo. Na koncie Insert widoczna jest prawidłowa licencja do RachNexo i S123

Pozdrowienia

 

 

Edytowane przez Michał Lewandowski
Link to postu

Tak, w pierwszym przypadku zaproszenie zostało wysłane z Rachmistrza Nexo i natychmiast zostało zaakceptowane przez klienta biura, który przy mnie dokonał na swoim laptopie akceptacji. Po wystawieniu testowej faktury chcieliśmy przetrenować procedurę wysyłki online. Wtedy okazało się że brak opcji komunikacji dla Nexo. W drugim przypadku klient otrzymał ode mnie ponowne zaproszenie i mam informację że je zaakceptował

pozdrawiam

Michał Lewandowski

Link to postu

Dzień dobry

Na zadane pytanie zarówno Forum jak i e-pomoc techniczna Insert milczy 😞

Tymczasem mam już trzeci podobny przypadek - w załączeniu zrzut ekranu S123 u klienta

Nadmieniam, że udostępniam wielu klientom S123 z poziomu RachNexoPro  i większość ma normalną aktywną opcję wymiany z Nexo.

Procedura wszędzie ta sama, a zachowanie S123 różne.

Pozdrawiam

Michał Lewandowski

Brak wymiany Nexo.png

Link to postu

Dzień dobry

 

Wygląda to tak, jakby klient nie skonfigurował wymiany online po stronie 123 (nie wystarczy sama akceptacja zaproszenia).

Proszę sprawdzić, czy u problematycznych klientów zostały wykonane kroki 4-6 wg tego poradnika https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/2831,subiekt-123-–-konfiguracja-wymiany-dokumentow-on-line-z-produktami-ksiegowymi-insert-nexo.html i jeśli nie, to proszę je wykonać.

Jeśli jednak te kroki zostały wykonane i problem nadal występ[uje, to proszę o podanie w wiadomości prywatnej numerów NIP biura i problematycznych klientów.

 

Pozdrawiam

Aleksander Mynarek

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...