Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 3 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2023 w Integracja z Przelewy24 Witam, mam problem z integracją z P24: konto założone przez Subiekt aktywowane przez P24 po kliknięciu w TESTUJ POŁĄCZENIE otrzymuję - Uzupełnione dane są niepoprawne kontakt z pomocą P24, dane są poprawne Jakiś pomysł? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 200 Napisano 3 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2023 w Integracja z Przelewy24 Dzień dobry, 1. Czy dane są poprawnie wpisane (mogła się wkraść jakaś literówka)? Po zalogowaniu do panelu przelewów 24 można sobie sprawdzić dane w zakładce moje konto -> moje dane. 2. Czy konto jest już aktywne? Samo wypełnienie formularza to nie koniec rejestracji, później odbywa się weryfikacja klienta, wysyła się skan dowodu i potwierdza tożsamość przelewem na 1 PLN. Dopiero po tym Przelewy24 aktywują konto. Można to sprawdzić logując się na stronę Przelewy24 i próbując wygenerować link do płatności. https://panel.przelewy24.pl/generator_link.php 3. W konfiguracji konta na stronie Przelewy24 w sekcji Dane API parametr Adres IP 1 powinien mieć ustawioną wartość "%" (oznacza że wszystkie IP mogą korzystać z API) lub konkretny adres IP - proszę zweryfikować te ustawienia konta. 4. Jeśli zweryfikuje Pan wszystkie z powyższych punktów i dalej będzie problem z podłączeniem to prawdopodobnie przyczyna leży po stronie serwisu Przelewy24. Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 3 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2023 w Integracja z Przelewy24 Dane są poprawne, są kopiowane i wklejane, więc litrówka nie może się przytrafić, sprawdzone nie ma też spacji itp. Konto jest aktywne, otrzymaliśmy informację o tym z P24, potwierdza to też możliwość wygenerowania linku do płatności. Kontaktowałem się z P24, % wstawiony, potwierdzają, że z ich strony wszystko jest w porządku. Okno konfiguracji płatności, proszę o potwierdzenie, że wszystko jest ok, dane celowo nie są uzupełnione. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 200 Napisano 7 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2023 w Integracja z Przelewy24 Czy problem nadal występuje? Link to postu
Aga Zgaga 90 Napisano 7 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2023 w Integracja z Przelewy24 Cześć, my również mamy problem, co prawda po migracji z DotPay na Przelewy24, ale problem występuje. W panelu administracyjnym Vendero również otrzymujemy komunikat: W dniu 3.02.2023 o 08:49, Andrzej Tereszkiewicz napisał: po kliknięciu w TESTUJ POŁĄCZENIE otrzymuję - Uzupełnione dane są niepoprawne a pomimo to, można zapisać płatność, ale po zakupie testowym w sklepie, w koszyku po próbie zapłaty pojawia się błąd. Również kontaktowaliśmy się z Przelewy24. Więcej informacji w wątku: Link to postu
Andrzej Tereszkiewicz 3 Napisano 7 Lutego 2023 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2023 w Integracja z Przelewy24 Teraz jest już ok, musiało się pewnie zaktualizować coś po stronie P24. Link to postu
Arkadiusz Cieśla 200 Napisano 7 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2023 w Integracja z Przelewy24 10 minut temu, Andrzej Tereszkiewicz napisał: Teraz jest już ok, musiało się pewnie zaktualizować coś po stronie P24. Dziękuję za informację. Link to postu
Polecane posty