Michał Duda 0 Napisano 3 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2023 w Promocja a zwrot towaru Dzień dobry, mam pytanie odnośnie zwrotu towaru, do którego była promocja. Załóżmy taką sytuację: mamy promocję np. przy zakupie 2 sztuk produktu A, klient otrzymuje 1 sztukę produktu B. Klient po jakimś czasie chce zwrócić 1 sztukę produktu A. Czy w tej sytuacji jest możliwość, aby program zablokował możliwość dokonania zwrotu? Link to postu
Arkadiusz Cieśla 199 Napisano 6 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2023 w Promocja a zwrot towaru Dzień dobry, w samym programie nie ma takiej możliwości. Natomiast Pana potrzebę można zrealizować wykorzystując mechanizmy Sfery zdarzeniowej. W przypadku problemów zalecam kontakt z lokalnym serwisantem. Link to postu
Polecane posty