Skocz do zawartości

problem z powiadomieniami z Portalu Biura

Polecane posty

Po wydaniu najnowszej wersji Portalu Biura, które miało miejsce w dniu 6.02.2023 mogła nastąpić zmiana adresu do powiadomienia o nowych dokumentach.  Adres, na który są aktualnie wysyłane powiadomienia będzie widoczny w Ustawieniach Portalu Biura w sekcji Ustawienia biura rachunkowego.  Wszystkie powiadomienia w dniach 7.02.23-10.02.23r zostały wysłane na adres do powiadomień widoczny na zrzucie ekranu:

image.thumb.png.1f9f55e6fbe5730fa1edb5271734a1e2.png

 

Biura, których pomyłka mogła dotyczyć zostały poinformowane mailowo. Sytuacja, która ma miejsce jest wynikiem historycznej konfiguracji w naszym systemie. Bardzo przepraszamy za utrudnienia, liczymy na wyrozumiałość.

Link to postu
  • 2 miesiące temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...