Magdalena Błach-Łukasik 1 Napisano 23 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2023 w aktualizacja PB- brak możliwości zaznaczenia opłaconego podatku, ZUS Dlaczego po aktualizacji PB nie ma możliwości odznaczenia w szczegółach płatności, że podatek, czy ZUS został zapłacony ?? Ciągle jest informacja, że jest po terminie - za to można tylko albo obliczyc odsetki, albo pobrać druk do zapłaty ( nie wiem po co.....) Link to postu
Jolanta Horudko 21 Napisano 23 Lutego 2023 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2023 w aktualizacja PB- brak możliwości zaznaczenia opłaconego podatku, ZUS (edytowane) Pani Magdaleno, proszę o doprecyzowanie następujących kwestii: Czy problem występuje na wszystkich podmiotach czy tylko na jednym? Czy możliwość oznaczenia składki jako opłaconej zniknęła dla podmiotu istniejącego od jakiegoś czasu (jeśli tak, to od kiedy?) czy jest to nowy klient Portalu Biura? Czy klient zmieniał formę księgowości? Jakiego programu księgowego Pani używa? Edytowane 23 Lutego 2023 przez Jolanta Horudko Link to postu
Polecane posty