Rafał L 3 Napisano 2 Marca 2023 Udostępnij Napisano 2 Marca 2023 w Protokół drukarki - jak sprawdzić i zmienić? Witam szanownych forumowiczów Pytanie, które dzisiaj się urodziło. Jak sprawdzić protokół drukarki fiskalnej, której używamy w nexo pro i jak go zmienić, jeśli to będzie konieczne? Potrzebujemy przejść na protokół Elzab (Elzab zeta) bo chyba mamy Thermal Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 2 Marca 2023 Udostępnij Napisano 2 Marca 2023 w Protokół drukarki - jak sprawdzić i zmienić? Te informacje znajdują się w ustawieniach drukarki fiskalnej. Więcej o tym znajdzie Pan w instrukcji obsługi: https://www.elzab.com.pl/download/io/B10IO00013.pdf 1 Link to postu
Rafał L 3 Napisano 2 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2023 w Protokół drukarki - jak sprawdzić i zmienić? Dziękuję, udało się wszystko zrobić Link to postu
Rafał L 3 Napisano 3 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2023 w Protokół drukarki - jak sprawdzić i zmienić? (edytowane) no i jest pokłosie zmiany protokołu, chyba. Wczoraj zmieniony, paragony drukowały się bez problemu. Dzisiaj od rana żadnego pragonu wydrukować Zeta już nie chce, pytanie dlaczego? Macie jakieś pomysły? Przy każdym paragonie, którego nie drukuje mamy błąd fiskalizacji. W informacji o tym błędzie jest informacja, żeby wykonać zaległy raport dobowy. To jakiś nonsens, ponieważ raport wczoraj na koniec dnia zrobiony, wyleciał cały, poprawny, mało tego ma swój numer i pasuje do reszty raportów. Gdzie szukać błędu? Edytowane 3 Marca 2023 przez Rafał L Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 3 Marca 2023 Udostępnij Napisano 3 Marca 2023 w Protokół drukarki - jak sprawdzić i zmienić? W tym przypadku może Pan po prostu wyłączyć kontrolę raportu dobowego z poziomu ustawień urządzenia w SUZ. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 3 Marca 2023 Udostępnij Napisano 3 Marca 2023 w Protokół drukarki - jak sprawdzić i zmienić? 54 minuty temu, Rafał L napisał: Gdzie szukać błędu? Proszę dokładnie opisać, a najlepiej pokazać konfigurację drukarek. Link to postu
Rafał L 3 Napisano 3 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2023 w Protokół drukarki - jak sprawdzić i zmienić? Niestety, nic nie pomogło z ustawień. Żadne zmiany. Restart kompa również nic. Dopiero odłączenie na chwilę USB, ponowne załączenie po 15 min dało radę. Dziwna sprawa, ale faktycznie teraz jest ok. Być może COMy się poprzestawiały czy jak? Trochę mi to nie pasuje, ponieważ one są na AUTO ustawione w SUZie. Dzięki za chęć pomocy Link to postu
Dominik Michalak 6 Napisano 3 Marca 2023 Udostępnij Napisano 3 Marca 2023 w Protokół drukarki - jak sprawdzić i zmienić? Niestety, nic nie pomogło z ustawień. Żadne zmiany. Restart kompa również nic. Dopiero odłączenie na chwilę USB, ponowne załączenie po 15 min dało radę. Dziwna sprawa, ale faktycznie teraz jest ok. Być może COMy się poprzestawiały czy jak? Trochę mi to nie pasuje, ponieważ one są na AUTO ustawione w SUZie. Dzięki za chęć pomocyProszę wyłączyć usypianie portów USB w zarządzaniu zasilaniemW planie zasilania w ustawieniach zaawansowanych Ustawienia USBUstawienie wstrzymywania selektywnego USB Wyłączyć Link to postu
Polecane posty