Serafin Kreft 0 Napisano 7 Marca 2023 Udostępnij Napisano 7 Marca 2023 w Portal Biura - OCR wyciągów (edytowane) Dzień dobry! Czy planują Państwo wprowadzenie OCR wyciągów bankowych największych banków? Problem jest z klientami, którzy nie ogarniają pobrania plików MT940 czy też CSV (bądź też nie mają możliwości, a dostają na email lub potrafią pobrać PDF. Miło by było jakby operacje pobierały się do Finanse -> Bank -> Operacje bankowe (nexo) Edytowane 7 Marca 2023 przez Serafin Kreft Link to postu
Katarzyna Kolenda 47 Napisano 10 Marca 2023 Udostępnij Napisano 10 Marca 2023 w Portal Biura - OCR wyciągów Na ten moment nie planujemy rozwoju OCR a tym kierunku ale sugestia została przekazana do odpowiednich osób i przyjrzymy się temu tematowi. Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 22 Marca 2023 Udostępnij Napisano 22 Marca 2023 w Portal Biura - OCR wyciągów W dniu 7.03.2023 o 18:11, Serafin Kreft napisał: Problem jest z klientami, którzy nie ogarniają pobrania plików MT940 czy też CSV... To chyba drobna przesada, jeśli ktoś prowadzi firmę, ktoś w tej firmie potrafi korzystać z rachunku bankowego do wykonywania przelewów, a ma problem z pobraniem wyciągu bankowego czy historii transakcji według instrukcji "krok po kroku", którą by Pan dostarczył. W dniu 7.03.2023 o 18:11, Serafin Kreft napisał: (bądź też nie mają możliwości, a dostają na email lub potrafią pobrać PDF. Proszę o przykłady banków, które nie posiadają możliwości wygenerowania historii transakcji w formacie CSV czy XML. Link to postu
Wadim Szczyrski 4 Napisano 1 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2023 w Portal Biura - OCR wyciągów W dniu 22.03.2023 o 20:55, Daniel Kozłowski napisał: To chyba drobna przesada, jeśli ktoś prowadzi firmę, ktoś w tej firmie potrafi korzystać z rachunku bankowego do wykonywania przelewów, a ma problem z pobraniem wyciągu bankowego czy historii transakcji według instrukcji "krok po kroku", którą by Pan dostarczył. Tu problem może być w tym, że niektóre banki pobierają opłatę za MT940. Nawet 50 zł. Dlatego klienci "nie potrafią" tego zrobić, bo dlaczego za własne pieniądze mają ułatwiać życie księgowemu? Przecież i tak mu płaci... Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2023 w Portal Biura - OCR wyciągów 9 godzin temu, Wadim Szczyrski napisał: Tu problem może być w tym, że niektóre banki pobierają opłatę za MT940. Nawet 50 zł. Jest mi znany tylko taki jeden bank (mBank) oraz autor wątku nie poruszał aspektu finansowego. 9 godzin temu, Wadim Szczyrski napisał: Dlatego klienci "nie potrafią" tego zrobić, bo dlaczego za własne pieniądze mają ułatwiać życie księgowemu? Przecież i tak mu płaci... Każdy może dysponować swoim czasem i pieniędzmi jak uważa... Wiele biur rachunkowych, z którymi współpracujemy nie podejmuje się obsługi klientów, którzy nie ułatwiają / utrudniają im pracę. Link to postu
Krzysztof Lasko 72 Napisano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2023 w Portal Biura - OCR wyciągów W dniu 22.03.2023 o 20:55, Daniel Kozłowski napisał: To chyba drobna przesada, jeśli ktoś prowadzi firmę, ktoś w tej firmie potrafi korzystać z rachunku bankowego do wykonywania przelewów, a ma problem z pobraniem wyciągu bankowego czy historii transakcji według instrukcji "krok po kroku", którą by Pan dostarczył. Nie taka znowu przesada, mam kliku klientów, którzy noszą do banku przelewy w formie papierowej Link to postu
Daniel Kozłowski 1 173 Napisano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2023 w Portal Biura - OCR wyciągów I jak Ci klienci zeskanują / wydrukują wyciągi, aby można je było wczytać poprzez OCR ? Ja znam wielu klientów, którzy zlecają innym to, czego sami nie potrafią lub nie chcą robić - na przykład dają dostęp do swojego rachunku dla biura rachunkowego w celu zlecania przelewów... Niech każdy sam decyduje, czy chce tworzyć sobie problemy, czy ich unikać / rozwiązywać, jeszcze raz: W dniu 2.06.2023 o 09:16, Daniel Kozłowski napisał: Każdy może dysponować swoim czasem i pieniędzmi jak uważa... Wiele biur rachunkowych, z którymi współpracujemy nie podejmuje się obsługi klientów, którzy nie ułatwiają / utrudniają im pracę. Link to postu
Krzysztof Lasko 72 Napisano 20 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2023 w Portal Biura - OCR wyciągów 14 minut temu, Daniel Kozłowski napisał: na przykład dają dostęp do swojego rachunku dla biura rachunkowego w celu zlecania przelewów Dokładnie tak to rozwiązuję w większości przypadków. Mam dostęp do banku i pobieram sobie odpowiednie pliki. Potem import do Nexo czy GT aplikacją zewnętrzną. Link to postu
Wadim Szczyrski 4 Napisano 19 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2023 w Portal Biura - OCR wyciągów W dniu 2.06.2023 o 09:16, Daniel Kozłowski napisał: Jest mi znany tylko taki jeden bank (mBank) oraz autor wątku nie poruszał aspektu finansowego. Każdy może dysponować swoim czasem i pieniędzmi jak uważa... Wiele biur rachunkowych, z którymi współpracujemy nie podejmuje się obsługi klientów, którzy nie ułatwiają / utrudniają im pracę. Absolutnie się zgadzam. Każdy odpowiedzialny przedsiębiorca (w tym właściciel biura rachunkowego) nie powinien podejmować współpracy lub powinien rezygnować ze współpracy z kontrahentem, który nie ułatwia mu pracy lub nie reaguje (w niektórych przypadkach latami) na sugestie usprawniające taką współpracę, zasłaniając się natłokiem bieżących obowiązków, wynikających z bałaganu legislacyjnego... 1 Link to postu
Polecane posty