Zbigniew Ulinowicz 0 Napisano 15 Marca 2023 Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Portal Biura - miesiąc naliczenia Dzień dobry, Program w kolumnie miesiąc naliczenia pokazuje zły miesiąc. Zostały wczytane dokumenty z lutego i marca. Zostały w Rachmistrzu zaksięgowane do właściwych okresów ale miesiąc naliczenia pokazywany w kolumnie jest błędnie pokazywany; Dokumenty z lutego zostały zakwalifikowane do lutego lub marca a marcowe do lutego. Wszystkie zostały przesłane w marcu. I jeszcze jedno pytanie do czego służy kolumna opis dokumentu. Bo zaznaczenia w tej kolumnie pojawiają się przypadkowo. Nie mogę ich powiązać z żadnym działaniem Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 15 Marca 2023 Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Portal Biura - miesiąc naliczenia 2 minuty temu, Zbigniew Ulinowicz napisał: I jeszcze jedno pytanie do czego służy kolumna opis dokumentu. Opis dokumentu pojawia się jeśli klient przesyłając jakiś dokument poprzez PB doda do niego jakiś opis. Link to postu
Zbigniew Ulinowicz 0 Napisano 15 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Portal Biura - miesiąc naliczenia niestety nie. sam przesyłam te dokumenty i nie nadawałem do nich żadnego opisu. Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 15 Marca 2023 Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Portal Biura - miesiąc naliczenia (edytowane) W jaki sposób je Pan przesyła? Mailem czy przez PB? Proszę klikną na dokument, który ma zaznaczenie w tej kolumnie i zobaczyć co jest tu: Zmieniłem u siebie Typ dokumentu do dekretacji i pojawiło się zaznaczenie w kolumnie Opis... Edytowane 15 Marca 2023 przez Krzysztof Lasko Link to postu
Zbigniew Ulinowicz 0 Napisano 15 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Portal Biura - miesiąc naliczenia dwa ostatnie dokumenty od tego samego dostawcy. Oba pozostałe wydatki. Oba wczytane poprzez wczytaj plik dokumentów / wczytane z dysku/ a zaznaczenie w kolumnie inne. Te zaznaczone w kolumnie opis mają jako rodzaj zapisu księgowego ustawione wydatek, pozostałe nie. Nie wiem z czego wynika różnica w zaznaczeniu rodzaju zapisu księgowego. Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 15 Marca 2023 Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Portal Biura - miesiąc naliczenia Teraz, Zbigniew Ulinowicz napisał: Nie wiem z czego wynika różnica w zaznaczeniu rodzaju zapisu księgowego. No to proszę go odznaczyć i zobaczy Pan czy będzie różnica. Link to postu
Zbigniew Ulinowicz 0 Napisano 15 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Portal Biura - miesiąc naliczenia Tak, jak jest wydatek to pojawia się opis. Pytanie dlaczego w pozostałych przypadkach ten wydatek się nie pojawia. Przy wprowadzaniu nie edytowałem tego pola. Link to postu
Krzysztof Lasko 70 Napisano 15 Marca 2023 Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Portal Biura - miesiąc naliczenia Jedyne co mi przychodzi to to że w tym miejscu Pan to zmienił. Innych czarów nie ma: Link to postu
Zbigniew Ulinowicz 0 Napisano 15 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2023 w Portal Biura - miesiąc naliczenia Znalazłem błąd. Jak wprowadzam dokument przez skrót zapis w KPiR wydatek to zaznaczenie się pojawia i pojawia się rodzaj zapisu księgowego ale jak ten sam dokument wprowadzimy poprzez skrót z górnego menu to rodzaj zapisu się nie pojawia i brak zaznaczenia w kolumnie opis. Przy okazji sam skrót klawiaturowy też nie działa, trzeba go wybrać z rozwijanego menu. Ten sam dokument prawie tak samo wprowadzany a inne zachowanie programu. Link to postu
Katarzyna Kolenda 47 Napisano 16 Marca 2023 Udostępnij Napisano 16 Marca 2023 w Portal Biura - miesiąc naliczenia Kolumna Opis dokumentu mówi nam o tym, czy dany dokument ma przypisany jaki typ zapisu księgowego ma powstać na jego podstawie - decydują o tym wartości w sekcji 'Wprowadź dokument jako' w panelu OPIS DOKUMENTU. Dzięki temu możliwe jest wyłapanie dokumentów, które jeszcze nie zostały w żaden sposób sklasyfikowane jako wybrany zapis księgowy. 17 godzin temu, Zbigniew Ulinowicz napisał: Jak wprowadzam dokument przez skrót zapis w KPiR wydatek to zaznaczenie się pojawia i pojawia się rodzaj zapisu księgowego ale jak ten sam dokument wprowadzimy poprzez skrót z górnego menu to rodzaj zapisu się nie pojawia i brak zaznaczenia w kolumnie opis Różnica o której mowa wynika z faktu, że wprowadzając dokument ręcznie z poziomu widoku serwisowego tak naprawdę pomijany jest proces opisywania dokumentu bezpośrednio wskazując jaki typ zapisu ma powstać dla danego dokumentu. Takie dokumenty nie będą miały oznaczenia w kolumnie Opis dokumentu. Natomiast ścieżka z użyciem opcji Wprowadź dokumenty z założenia ma służyć do seryjnego wprowadzania dokumentów już opisanych. Jeśli w wybranej przez nas grupie dokumentów, które chcemy wprowadzić poprzez opcję "Wprowadź dokumenty" znajdują się takie, które nie zostały opisane to wybranie np. zapisu typu Wydatek to program w pierwszej kolejności opisze ten dokument jako Wydatek i dopiero tak opisany pozwoli wprowadzić do ewidencji. Wszystkie dokumenty wprowadzone tym sposobem zyskają znacznik w kolumnie "Opis dokumentu". 17 godzin temu, Zbigniew Ulinowicz napisał: Przy okazji sam skrót klawiaturowy też nie działa, trzeba go wybrać z rozwijanego menu. Ten problem został zgłoszony do odpowiedniego zespołu. Link to postu
Zbigniew Ulinowicz 0 Napisano 16 Marca 2023 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2023 w Portal Biura - miesiąc naliczenia (edytowane) Dziękuję za wyjaśnienie w sprawie opisu. Pozostaje nadal kwestia miesiąca rozliczenia, który nijak nie koresponduje z datą dokumentu ani okresem w KPiR. Edytowane 16 Marca 2023 przez Zbigniew Ulinowicz Link to postu
Polecane posty